Sport1 Banner

מהיורו לטרנר: באר שבע מתעניינת בדניאל בודה

בודה
בודה |

ההונגרי נפרד מפרנצווארוש. דודו גורש: "הייתי שמח אם גיא חייימוב לא היה מגיע"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע סגרה את אחת העמדות אותן חיפשה עם צירופו של הבלם מיגל ויטור הפורטוגלי וכעת מירב המאמצים מופנים לחיפוש חלוץ רחבה.

לספורט1 נודע שאחד המועמדים אותם בודקת הקבוצה הוא דניאל בודה ההונגרי. החלוץ בן ה-29 ששיחק במדי הונגריה ביורו ורשם 24 דקות מול איסלנד ב-1:1 ואף היה מעורב בשער השוויון העצמי של האיסלנדים, מוערך ב-800 אלף יורו אך סיים חוזהו. בודה כבש אשתקד במדי אלופת הונגריה, פרנצווארוש, 17 שערי ליגה וזומן לסגל של ברנד סטורק. הוא צפוי להרוויח מעל 400 אלף יורו אם יגיע לבירת הנגב. במקביל בודקים האדומים שמות של מועמדים נוספים אחרי שהחלוץ דייגו סוזה לא יגיע לבירת הנגב עקב העלויות הגבוהות שלו.

  • איתי שכטר: "מאמינים שנחזור עם תוצאה טובה מטוזלה"

באר שבע נמצאת כעת במחנה אימון בפולין, אך נראה שכבר כעת מתחילים להיווצר סדקים בסגל עמוס האגו של ברק בכר. 

 


בודה אחרי השער בו היה מעורב מול איסלנד (Gettyimages)


כזכור, אלונה ברקת הביאה למועדון את השוער גיא חיימוב ובעצם יצרה תקדים בכדורגל הישראלי בו שני שוערי נבחרת בפועל יתחרו על אפודת השוער הראשון בבאר שבע. 

וולקאם גיא חיימוב במיטבו  @GuyHaimovpic.twitter.com/kkQ34yq20o

— Maor Buzaglo (@MaorBuzaglo11) June 28, 2016

 

דודו גורש, אחד מעמודי התווך של הקבוצה בעונה שעברה, מאוד לא מרוצה מהמהלך הזה והודה: "הייתי שמח אם זה לא היה קורה, אבל זה המצב וצריך להתמודד איתו. אני נמצא במקום וצריך לשמור עליו. הפועל באר שבע זה מועדון שרוצה להתחזק תמיד ובכל עמדה וצריך לכבד את זה", אמר השוער בזעם.

 

גורש וסוארס. שניים שהתאכזבו בזמן האחרון (אודי ציטיאט)

 

גורש נשאל האם היו לו מחשבות על עזיבה והבהיר: "באופן מיידי ידעתי שאני רוצה להישאר ולהילחם על המקום שלי. להיות בהפועל באר שבע זו פריווילגיה, וצריך להילחם עליה, אין מה לעשות".


לטענתו של השוער הובטח לו כי לפחות בשלב ראשון, הוא יהיה השוער הראשון של הקבוצה: "ברק בכר דיבר איתי והסביר לי מה המצב. הוא אמר שאני אמשיך להיות השוער הראשון, ואם אמשיך כמו שהייתי, הכל יהיה בסדר. הדברים תלויים בי ואני מקווה שכך זה ישאר".


במועדון לא שללו את האפשרות שימתינו עם חיזוק עד לאחר המפגש עם שריף טירספול שכן ברקת עדיין לא מוכנה להשקיע סכומי כסף גדולים על מנת להנחית שחקן בכיר בעמדה זאת. "יש לנו את בן שהר, אליניב ברדה ומוחמד גדיר כך שאין לנו לאן למהר. נביא רק שחקן שישדרג אותנו בצורה משמעותית", אמרו במועדון. 


ברק בכר, שעדיין ממתין להתפתחויות בנוגע לבלם וויליאם סוארס שצפוי לעזוב, יקבל ביום רביעי את מיגל ויטור ואובידיו הובאן ובעצם יוכל להתחיל לגבש את ההרכב לקראת המשחק נגד שריף. 

 

הובאן מול פוגבה. סיים את חלקו ביורו ושב לאימונים (Gettyimages)


בעניין אחר, בקבוצה יערכו הגרלה בין אוהדי הקבוצה שמעוניינים לרכוש מנוי ולא רכשו בעונה שעברה. עד כה נמכרו כעשרת אלפים מנויים ובעצם ההערכה היא שהעונה טוטו טרנר יהיה סולד אאוט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי