Sport1 Banner

מגן ברצלונה ויובנטוס לשעבר הוצע למכבי ת"א

מרטין קאסרס
מרטין קאסרס |

מרטין קאסרס האורוגוואי דורש שכר בסך 2 מיליון יורו וכבר הסכים להגיע

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיבלה תיאבון? פתיחת העונה המסחררת של הצהובים, ששיאה ב-0:5 בדרבי, אמנם נשאה תוצאות מרשימות, אך ייתכן שזה לא הסוף. לאחר שניסו לצרף רכש בתום החלון של ינואר ופספסו את הסרבי מיכאלו ריסטיץ', עליו הציעו שני מיליון יורו, ייתכן שהצהובים יזכו בחיזוק עם רזומה מרשים.

לאתר ספורט1 נודע כי למאמן שוטה ארבלדזה הוצע המגן-בלם האורוגוואי מרטין קאסרס. השחקן בן ה-29, ששוחרר בתום חוזהו מיובנטוס, נחשב שחקן חופשי ודורש משכורת גבוהה של קרוב לשני מיליון יורו בעונה, אך כבר הסכים עקרונית להגיע לישראל.

קאסרס החל את הקריירה בדפנסור מאורוגוואי ומשם הגיע לספרד בגיל צעיר. הוא עבר בוויאריאל ורקראטיבו הואלבה ולאחר מכן נרכש על ידי ברצלונה תמורת 16.5 מיליון יורו, אך במדיה לא הרבה לשחק. הוא הושאל בהמשך ליובנטוס וסביליה, שגם רכשה אותו. בארבע העונות האחרונות השתייך לסגל של יובה וסבל מפציעות שהגבילו את הופעותיו.


קאסרס, מתאושש מפציעה (gettyimages)

האורוגוואי, שמסוגל לשחק בעמדות המגן הימני והבלם, הוצע לארבלדזה על ידי הסוכנים ישראל אברג'יל ותמיר כפיר מהסוכנות PFT. הוא סיים כאמור את התקופה אצל הביאנקונרי, אך סוחב פציעה בגיד אכילס ואמור לשוב לפעילות במהלך החודש הנוכחי. 

מרטין קאסרס כבר הספיק לצבור ניסיון בפסגות הגבוהות ביותר של הכדורגל העולמי. הוא הגיע עם אורוגוואי לחצי גמר מונדיאל 2010, זכה עם התכולים בקופה אמריקה 2011, זכה באליפות, בגביע ובליגת האלופות עם ברצלונה וקטף 5 אליפויות איטליה במדי יובנטוס.

מכבי תל אביב נמצאת כאמור בעיצומו של הקמפיין במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית, כאשר צירוף של מרטין קאסרס אמנם יחזק את ההגנה, אך הוא לא יוכל להיכלל בסגל למפעל זה.


שיחק בבארסה (gettyimages)


דהר בחצי גמר גביע העולם (gettyimages)


ירד לגליצ'ים בנבחרת (gettyimages)


וגם במדי יובה (gettyimages)


יש לו טכניקה (gettyimages)


וניסיון ברמות הגבוהות (gettyimages)


אבל למרות הכל גם הוא יודע… (gettyimages)


בישראל יסכימו לשלם כל כך הרבה? (gettyimages)

עוד באותו נושא: אורוגוואי, מרטין קאסרס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי