Sport1 Banner

מאבק משולש על הזכות לארח משחקים במושבה

המושבה. אצטדיון מבוקש
המושבה. אצטדיון מבוקש | צילום: יח"צ

מכבי, הפועל ת"א ובני יהודה מגששות. ב"חברה לפיתוח פ"ת" מעוניינים בצהובים

(גודל טקסט)

היכן ישחקו בעונה הבאה ובעונות שלאחריה מכבי תל אביב, הפועל תל אביב ובני יהודה בזמן השיפוצים באצטדיון בלומפילד?

 

פנינו את מנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקווה איתמר אלדר שהבהיר: "אין למכבי תל אביב אופציה או תאריך בו היא אמורה להחליט על נושא המעבר לאצטדיון המושבה. אני מנהל כבר זמן ארוך את המו"מ מול מנכ"ל מכבי תל אביב מרטין ביין וההליך נמשך. אוכל לומר כי מלבד מכבי תל אביב יש עוד קבוצות הרוצות לשחק באצטדיון בפתח תקווה".

 

מדובר על תוספת של שני יציעים מאחורי השערים. העלות הכספית גבוהה?

 

"באופן כללי מדובר על בניית שני יציעים חדשים שעלותם היא מעל 20 מיליון שקלים. הכוונה היא ליציעים חדשים קבועים כשיציע אחד יעלה מחצית מהסכום. ההחלטה היא של מכבי תל אביב כשהקבוצות האחרות המבקשות לשחק באצטדיון המושבה לא צריכות לבנות יציעים חדשים כדי להגדיל את כמות האוהדים במתחם  ומסתפקות בקיים".

 

גורם אחר בחברה לפיתוח פתח תקווה אמר: "העדיפות שלנו ידועה וברור שאם מכבי תל אביב תגיע לכאן משחקיה יתנו תנופה התפתחותית לאזור כולו. אין זמן רב להתמהמה, הפועל תל אביב ובני יהודה נמצאות חזק בתוך המרוץ".

 

במכבי תל אביב העבירו את כל הממצאים והעלויות הכספיות לבעלים מיץ' גולדהאר שאמור להחליט אם לתת אור ירוק לאצטדיון המושבה, או לבחור באצטדיון בנתניה או באצטדיון הלאומי ברמת גן.

 

האצטדיון בנתניה אינו נוח בהגעה אליו כמו גם בפיזור ואינו נוח מבחינת מקומות חניה. אצטדיון רמת גן עורר גל מחאה בקרב אלפי אוהדי מכבי תל אביב המסרבים למעבר אליו.

 

קשה להאמין שמכבי תל אביב תהיה מוכנה להשקיע לבד את הסכום ללא שותפים לתקופת המעבר של הריסת ובניית אצטדיון בלומפילד החדש שאמור להיות מוכן בתוך כשלוש שנים מיום תחילת העבודות.

 

עוד באותו נושא: אצטדיון המושבה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי