Sport1 Banner

לנצח זה נחמד, אבל כדאי גם לשחק

שוינפלד. מהמחזור הבא לא יתקבלו תירוצים
שוינפלד. מהמחזור הבא לא יתקבלו תירוצים | צילום: עדי אבישי

לוי לא התרשם מה-0:2 של הפועל ת"א על אשקלון. וגם: מכבי חיפה בתהליך?

(גודל טקסט)

המראה של שחקני הפועל תל אביב מנצחים בפעם הראשונה בליגה והקהל שורק בוז, אומר בעצם הכל. שום דבר לא יכפר על חרפת הדרבי, וגם ההופעה החלשה, טרום שלוש הנקודות, לא תישכח.

 

זו הייתה לידת עכוז כואבת. משחק בית מול אשקלון, אחת הקבוצות החלשות בליגה, שנאלצה להסתדר במשך 59 דקות עם עשרה שחקנים וגם אז ניצחון 0:2 רק בשיניים. אז יקראו לזה לחץ, בסדר. מהמחזור הבא שום תירוץ לא יתקבל מצד גיא לוזון והשחקנים. הפקק השתחרר, עכשיו צריך רק לשחק. לכדורגל, אנחנו מתכוונים, ולא לדבר ההוא שהיה אתמול במושבה. זו חיה לגמרי אחרת.

 

 

מי יודע אולי אם דולי מנגה היה יותר חלוץ ופחות מחמיץ לא היינו מחמירים כל כך, אבל השחקן לא מפספס דלי לבעוט בו. גם בדרבי וגם אתמול. כמה הזדמנויות הוא צריך בשביל להבקיע? הוא חלוץ נפלא – כשהוא ללא כדור.

 

מישהו סיפר למכבי חיפה מה השעה? אנחנו אחרי המחזור השישי והגברת המגונדרת במרחק של שבע נקודות שלמות ממכבי ת"א. לא ציפינו שתיקח אליפות, אבל לפחות שתיתן קרב עד אחרי החגים. עוד רגע וסינדרלה תהפוך לדלעת. אין להרבה מאמנים בליגה לוקסוס בבחירת ההרכב כמו למולנסטיין. הוא פתח אתמול בשפיץ עם רוקביציה ופלט, ובמהלך המשחק שפך פנימה את גוזלן, מוגרבי ועטר. אם זה לא יביא גול, אז מה?

 

דולי מנגה. חלוץ נהדר, בלי כדור (עדי אבישי) 

 

אז נכון שקריית שמונה צופפה והגנה יפה, אבל בדקה ה-36 כשמוסה, מגן זר, עמד חמישה מטרים מהשער ובעט במקום למסור כדור רוחב לפלט, שעמד חופשי, זו כבר לא הייתה עוד החמצה. זו רשלנות פושעת.

 

אני ממליץ למולנסטיין לא לספר שהם באמצע תהליך ושהוא מרוצה מההתקדמות. יש לו עכשיו יותר מדי זמן להכין את השחקנים שלו לניצחון במחזור הבא. בעצם, נראה אותו גיבור בחוץ נגד מכבי תל אביב. או עכשיו או שיטוט מדכדך במרכז הטבלה.

 

מולנסטיין. נראה אותך גיבור על מכבי תל אביב (ערן לוף) 

 

גם אחרי המשחק הזה אין יותר מדי מחמאות לחלק לאורחת מקרית שמונה. חמש תוצאות תיקו משישה משחקים זה לא גליק כזה גדול. היא ממש הפכה לבאנקר של המהמרים עם השיטתיות שהיא מפתחת. אז הקריה אומנם לא הפסידה בסמי עופר, מגרש חוץ קשה, אבל גם לא הייתה קרובה לניצחון. בקיצור, די שיעממה.

 

זפזפתי לטדי, עוד לפני שריקת הפתיחה, בכדי לראות ולשמוע איך יעביר הגרעין הקשה של אוהדי בית"ר ירושלים את דקת הדומיה לזכרו של שמעון פרס, נשיאה התשיעי של מדינת ישראל. גיליתי מחיאות כפיים לפי הקצב. יפה. גם התוצאה בהחלט נאה. כמו במקרה של הפועל ת"א, מדובר בתירוץ סביר בהתאם ללחץ שנוצר אחרי התבוסה להפועל חיפה. 0:1 קטן אמור לתת קצת חמצן להמשך.

 

אחרי התיקו הביתי מול בני יהודה נשארה אשדוד לבדה במקום האחרון. אין אף אחת בסביבה. כן, אפילו רעננה, השכנה מהמרתף, השתדרגה לקראת השנה החדשה. אז מישהו מוכן לתרום נקודה, שתיים? יהודים, רחמו.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי