Sport1 Banner

כליבאת נפצע באימון ובספק להפועל ת"א. גיגי קרוב לחזור

כליבאת. סובל מכאבים ועשוי להיעדר בשני
כליבאת. סובל מכאבים ועשוי להיעדר בשני |

חלוץ מכבי פ"ת ביצע תנועה לא נכונה וסובל מכאבי גב. אימון חלקי לשוער

(גודל טקסט)

לאחר פגרה של שבועיים שבאה אחרי פתיחת עונה מצויינת מבחינת ראשי מכבי פתח תקווה, ארבע נקודות משש אפשריות, קובי רפואה ושחקניו יפגשו ביום שני הקרוב את הפועל ת"א.

 

בפ"ת עבדו בפגרה בעיקר על הכנסתם של הזרים איטור מונרוי, מיחאי רומן וקרלוס קוויאר לכושר, כאשר גם גידי קאניוק שסבל מחבלה באיזור ברכו זכה למספר ימי מנוחה.

 

 

מי שחזר לאימונים לראשונה מזה חודש וחצי הוא השוער צחי גיגי, שמחלים מניתוח שעבר ואמש כבר חזר להתאמן באופן חלקי עם כדור ביחד עם מאמן השוערים ויקטור בוחניק.

 

דני עמוס. בקרוב תתחיל תחרות על ה-11 (יוני אריאלי)

 

בשורה פחות טובה למלאבסים מגיעה מכיוונו של מוחמד כליבאת – אחד המצטיינים בפ"ת מתחילת העונה עשה הבוקר באימון תנועה לא נכונה וסובל מכאבי גב עזים. החלוץ נטש את האימון ובספק רב מאוד ליום שני. בפ"ת עדיין לא החליטו אם לקחת את החלוץ וימתינו לראות כיצד ירגיש החלוץ מחר.

 

שאר השחקנים צפויים להיות כשירים להתמודדות כאשר מלבד כליבאת, שאם לא יהיה כשיר צפוי להיות מוחלף בגיא מלמד, ההרכב צפוי להיות זהה להרכב שניצח את הפועל רעננה 0:1 במחזור הקודם. 

 

לא צפויים שינויים נוספים בהרכב של רפואה (יוני אריאלי)

 

"פתחנו את העונה טוב ואנחנו מאוד רוצים להמשיך את זה. להפועל ת"א יש את הבעיות שלה, אבל אותנו זה לא מעניין. אנחנו מתרכזים במכבי פ"ת בלבד ובאים לקחת שלוש נקודות", אמרו במועדון. 

 

למרות העובדה שלא צירפו לבסוף מגן שמאלי, בפ"ת די מרוצים מחלון ההעברות הנוכחי: "כמובן שהיינו שמחים לעוד 2-3 שחקנים איכותיים שהיו יוצרים עומק גדול יותר, אבל ביחס לסגל שהיה פה בעונה שעברה, אפשר להודות שעברנו שדרוג", הודו בצוות המקצועי.

 

בהשראת המשחקים הפראלימפיים המתקיימים בימים אלו בריו דה ז'נרו, החליטו במועדון שאוהדים הנעזרים בכיסא גלגלים יכנסו בחינם למשחק מול הפועל ת"א. 

עוד באותו נושא: מוחמד כליבאת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי