Sport1 Banner

יש סימן שאלה גדול סביב עתידה של בני יהודה

חבל אם עוד קבוצה מתא תלך לאיבוד
חבל אם עוד קבוצה מתא תלך לאיבוד | צילום: עדי אבישי

הקהל אולי שמח עם לכתו של דמאיו, אך ההתנהלות משדרת ליגה לאומית

(גודל טקסט)

אני מאחל לבני יהודה הצלחה עם הבעלים החדש ברק אברמוב. אבל, לאור המועמדים לאימון הקבוצה ולאור העובדה שהגיע מישהו שלא מוכר בכדורגל, מדוע יש יותר מתחושה שהמועדון הזה עומד ללכת בדרכן של שמשון תל אביב, בית"ר תל אביב (אני מדבר על בית"ר של פעם ולא זו המאוחדת עם רמלה) וכמובן מכבי רמת עמידר והכח ר"ג?

 

הטעות הראשונה – לפטר את מזרחי (עדי אבישי)

 

הטעות קשה הראשונה היא לפטר את יוסי מזרחי. הגיע מאמן שעשה עבודה שקטה, מאמן עם רזומה מעולה, ניסיון וחוכמת חיים. בא הבעלים החדש ולא מביא חס וחלילה איזה טאלנט ענק מחו"ל או מאמן מוכשר במיוחד. הרשימה שלו מריחה ליגה לאומית למרחקים. הקדנציה של אברמוב כבר נפתחת עם טעות קשה, מה יהיה ההמשך לא ידוע.

 

 

לבני יהודה יש הרבה אוהדים, למרות שרובם כבר לא גרים בשכונה. יהיה חבל שעוד קבוצה תל אביבית תלך לאיבוד. בכל מקום בעולם הכוח של הכדורגל בא ממועדונים מהעיר הגדולה. כך זה באנגליה, ספרד, איטליה וגם בצרפת עם פ.ס.ז', שהפכה לאחרונה לשליטה של הכדורגל הצרפתי. גם בארגנטינה וברזיל. בתל אביב היו פעם יותר קבוצות, וצריך לשמר אותן ואת כוחן בלי קשר לזה שאנחנו (אני לפחות) גם בעד קבוצות אחרות (מכבי חיפה, הפועל באר שבע) וכמובן מועדונים מהצפון והדרום בכלל.

 

שמות המאמנים שלו מריחים ליגה לאומית. אברמוב (דני מרון)

 

יהיה חבל מאוד לראות את בני יהודה שוקעת, והדמעות של דמאיו שנתן את שלו למועדון, עם כל הביקורות, יהיו גם דמעות של האוהדים שיאבדו את הקבוצה. עכשיו אולי חלקם שמחים שהאיש הולך, אבל מה מגיע במקום? יש סימן שאלה גדול. גם אם דמאיו לא הביא כסף מהבית בכל השנים לדבר אחד אי אפשר להתכחש – הניהול שלו היה נכון ושקול.

 

כעיתונאי ותיק יצא לי לדווח על הקבוצה כשירדה ליגה עם אחד מגדולי השחקנים והמאמנים שלה, יענקל'ה גרונדמן ז"ל. עקבתי אחריה כשגיורא שפיגל זכה באליפות עם משה סיני, וכשיעקב אסייג היה שוערה האגדי. הייתי עשרות פעמים באצטדיון המיתולוגי שלה בשכונה, שלא לדבר על הסיפור המדהים איך אוהדי בני יהודה מנעו מאהוד בן טובים לעבור לבית"ר ירושלים. זו קבוצה עם הרבה נוסטלגיה והיסטוריה נפלאה בכדורגל הישראלי. תתייחסו אליה ככזאת ואל תיתנו לה ליפול.

 

אל תתנו לה ליפול (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי