Sport1 Banner

יובאנוביץ' יפתח לצדו של תומא, מרסיץ' בקישור

בנאדו. ניצל היטב את פגרת הנבחרת
בנאדו. ניצל היטב את פגרת הנבחרת | צילום: דני מרון

גם מיטרוביץ' עשוי לערוך בכורה ולפתוח בבני יהודה מול מכבי חיפה

(גודל טקסט)

בבני יהודה ניצלו את פגרת הנבחרות כדי לאפשר למאמן אריק בנאדו לבצע שינויים בסגל הקבוצה ולהנהלה לנסות ליצור את האווירה החיובית לקראת המשחק מחר באצטדיון המושבה נגד מכבי חיפה (שבת, החל מ-17:45 בספורט1 וב-HD).

 

בנאדו ועוזרו החדש אסי בלדוט קיימו שיחות אישיות עם חלק מהשחקנים ואסיפות קבוצה בהן הנושא המרכזי היה להעלות את היכולת. במקומם של מיקי סירושטיין, אביעד בורלא ואסי בלדוט ששוחררו מהסגל הגיעו מרקו יובאנוביץ', שחקן פרטיזן בלגרד שהיה מועמד להפועל באר שבע, וניקולה מיטרוביץ' ששב מסין וזכור לנו ממכבי תל אביב.

 

 

המאמן אריק בנאדו יהיה אמור להסתדר ללא הקשר סער בנבנישתי וככל הנראה גם ללא דובב גבאי, שניהם פצועים. באימונים האחרונים תורגל דניאל אביטל הכישרוני בקו הקדמי לצדו של אלון תורג'מן שישחק מול חבריו בתחילת העונה שעברה. יובאנוביץ' הסרבי ישחק יחד עם שאבייר תומא הצרפתי במרכז ההגנה, מה שישחרר את איציק עזוז לעמדת המגן הימני.

 

מיטרוביץ' באימון הבכורה. עשוי לזנק ל-11 (דני מרון)

 

הקשר אנטוניו מרסיץ' קיים אימונים מלאים בהתלהבות ושם מאחור את פרשת החלפתו בשל התנהלות לא מקצועית. על מכבי חיפה אמר שחקן בקבוצה: "מדובר באתגר עבור כל מי שיהיה על הדשא. זה המשחק שדרכו צריך לחזור לעניינים ולהראות את כוחה של בני יהודה".

 

ההרכב המשוער: אמיליוס זובאס, איציק עזוז, שאבייר תומא, מרקו יובאנוביץ', שון גולדברג, חסן אבו זייד, אנטוניו מרסיץ', דינקו טרובוטיץ' (ניקולה מיטרוביץ'), סתיו פיניש, דניאל אביטל (אלמוג בוזגלו), אלון תורג'מן.

עוד באותו נושא: אריק בנאדו, מרקו יובאנוביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי