Sport1 Banner

טועמה: "בניון יתמודד עם הכל וישתיק את האוהדים"

טועמה
טועמה | צילום: ערן לוף

הקשר שספג קללות וגילויי גזענות: "ברגע שמקללים אותך אתה נותן יותר"

(גודל טקסט)

סלים טועמה קרא כמו כולם את השיר המחליא שחיבר אחד הקורא לעצמו אוהד מכבי חיפה כלפי יוסי בניון אבל מסרב להתרגש מכך. מי שסבל יותר מכל שחקן ישראלי אחר בעשור האחרון מקללות ושירים על רקע גזעני, סבור שגם קשר מכבי תל אביב עצמו יעמוד מקבלת הפנים שיכינו לו מן הסתם ביציעים, כששתי הקבוצות ייפגשו.

 

"אני בטוח שיוסי בניון לא יגיב (למה שיעשו ביציעים)", אומר טועמה, "זה בטוח יציק לו אבל הוא מספיק בוגר להתמודד ולדעת לעבור את זה. הוא עבר את זה בספרד ובאנגליה, אז כמה עשרות שמקללים אותך בישראל? זה לא משהו שיזיק לו".

 

 

הסיפור בין בניון לאוהדים הירוקים התחיל עוד כשהוא שיחק במכבי חיפה, בעיקר בעונה שעברה, השנייה של הקשר על הכרמל. "זה לא לעניין משום שבניון הוא שחקן שצריך לכבד", מצהיר טועמה, "לא משנה איפה הוא משחק ולא משנה מה הוא יעשה צריך לתת לו את הכבוד שמגיע לו''.

 

טועמה ידע להתמודד עם הקללות שזכה להן בעיקר מצדם של אוהדי מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים ולהצטיין מולן. "ברגע שמקללים אותך ומתייחסים אליך בצורה כזאת אתה נותן מעצמך יותר. אתה מגיע חדור מוטיבציה'', נזכר הקשר הוותיק, "אני הגעתי למצבים שבאתי בטירוף כדי לנסות להשתיק את האוהדים וגם הצלחתי בכך. את מכין את עצמך מנטאלית פשוט לבוא ולתת הכל".

 


טועמה. "הכנתי את עצמי מנטאלית לתת הכל" (עדי אבישי)

 

תן טיפ לבניון, מה עליו לעשות אם אוהדי חיפה ישירו לו את השיר הזה או יקללו אותו בלי סוף?
"אני בטוח שהוא בעצמו יידע מה לעשות. אם הוא ישחק הוא ייתן את כולו וישתיק את האוהדים של חיפה".

 


"גול זו התשובה" (אודי ציטיאט)

 

כזכור, טועמה ששיחק למעלה מעשור בהפועל תל אביב בשתי קדנציות שונות היה נתון ללא מעט קללות והכפשות מצד אוהדי בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב כשכמה לחנים מוכרים ביציעים כוונו כלפיו לא פעם.

עוד באותו נושא: סלים טועמה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי