Sport1 Banner

טוואטחה עקץ את אוהדי ב"ש עם קריאות "מכבי תל אביב"

טוואטחה
טוואטחה | צילום: דני מרון

סטויקוביץ' ירק על אוהד ועשוי להיות מורחק מ-2 משחקים. לוי: "עטר חשוב"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה שוב עצרה את הפועל באר שבע (1:1), אבל לא כל הירוקים התרכזו בעצמם. בסיום המשחק פנה טאלב טוואטחה לעבר אוהדים מקומים שהקניטו אותו לאורך המשחק וצעק לעברם "מכבי תל אביבי, מכבי תל אביב". לגיטימי, אבל לא ממש משהו שבמועדון שלו יהיו שמחים לשמוע. 

השופט זיו אדלר שניהל את המשחק באצטדיון טוטו טרנר בין הפועל באר שבע למכבי חיפה כתב בסיום המשחק דו"ח על תקרית היריקות בין קהל אוהדי הפועל באר שבע לשוער מכבי חיפה ולדימיר סטויקוביץ'. "לאחר המשחק סטויקוביץ' ירק פעמיים על הקהל שקילל אותו. אנחנו ראינו את זה בכניסה למנהרה. קראתי להנהלת מכבי חיפה והודעתי להם שהאירוע מצוין בדו"ח בסעיף תקריות".

באתר הרשמי של מכבי חיפה פורסם ש"בתום המשחק עם רדת השחקנים לכיוון חדר ההלבשה מספר אוהדי הפועל באר שבע שהיו קרובים למנהרה תקפו את סטויקוביץ' בירקות, צעקות, בקריאות גנאי, קיללו את משפחתו ואף קיבל איום מאוהד כי יפגע בו בתום המשחק. במקום לא הייתה חציצה של האבטחה, מה שגרם לאוהדים כמעט לפגוע בו פיזית".

 

סטויקוביץ'. ייעדר ממשחק הגביע? (דני מרון)

 

על פי התיאור, השוער הנסער ירק לעבר אותו אוהד שקילל אותו וירד אל חדר ההלבשה. בסיום המשחק אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני מצטער על ההתנהגות, זה לא היה במקום. לא הייתי צריך להתייחס לאותו אוהד למרות הקללות הקשות והאיומים. הייתי נסער, אך יחד עם זאת מתנצל ומבטיח שדבר מסוג זה לא יקרה בשנית".

 

תובע ההתאחדות לכדורגל אמור להעמיד לדין את השוער סטויקוביץ' שלמרות הודעת ההתנצלות באתר מכבי חיפה עשוי להיות מורחק ממשחק אחד או שניים והפרוש הוא שהשוער הסרבי עשוי להחמיץ את המשחק הבא נגד מכבי תל אביב ואת מפגש חצי גמר גביע המדינה נגד הפועל באר שבע.

 

"גם בשבוע שעבר היה לנו משחק דרמטי, היה מאוד מותח גם הפעם", אמר בסיום רוני לוי. "היו הרבה דברים טובים היום. החבר'ה היו מחויבים טקטית, הגענו להמון הזדמנויות, אך לצערי לא ניצלנו אותם. חבל שהם לא הוציא כדור בגול, היינו בעשרה שחקנים כי שחקן שכב על הדשא. אני רוצה להחמיא לשחקנים שלי על צורת המשחק".

 

לוי. "החבר'ה היו מחויבים טקטית" (דני מרון)

 

על הספסול של אלירן עטר, שעלה מהספסל וכבש, אמר המאמן: "מזל טוב לאלירן עטר, נולד לו בן בסוף השבוע. אנחנו מאחלים לו מזל טוב גם על הגול וגם על הילד. הוא שחקן איכותי, שחקן מכריע והוא חשוב למכבי חיפה מאוד".

 

"ב"ש קבוצה טובה מאוד, בטח בבית שלה עם הקהל", המשיך לוי. "היא לוחצת, צריך לדעת להתגונן נכון ולעמוד היטב. יצאנו לפרקים טוב קדימה, בהתחלה פחות, במחצית השניה קיבלנו בטחון והעזנו יותר. באר שבע עלתה עם כולם קדימה. אנחנו רוצים יותר, מכבי חיפה תמיד שואפת ליותר. עשינו עבודה טובה מאוד היום במשחק חוץ קשה".

 

על הקרב הצפוי בגביע אמר המאמן: "ב"ש קבוצה מאוד טובה, יש להם שחקנים איכותיים. היינו פחות דומיננטים בשדה, אך היה ריכוז ולכן היינו מאוד מסוכנים מקדימה. אנחנו צריכים לעשות זאת מול כל קבוצה ולא רק מולם".

 


בגביע יצליחו יותר? (דני מרון)

עוד באותו נושא: רוני לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי