Sport1 Banner

טביב ישוב ארצה וישוחח עם שחר על צירוף עטר

עטר. בבירה ישמחו לצרפו
עטר. בבירה ישמחו לצרפו | צילום: ערן לוף

בעלי בית"ר יפנה לנשיא מכבי חיפה בנוגע לחלוץ. וגם: אצילי ממתין לעונש

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים יצאה הבוקר לבסיס חיל האוויר במצפה רמון על מנת לשמח את החיילים המשרתים במקום, אבל במועדון עצמו הדברים כלל לא רגועים.
 

חרושת השמועות בימים האחרונים סביב סוגיית המשך דרכו של המאמן סלובודאן דראפיץ בקבוצה ועל רצון לכאורה של הבעלים לסיים את ההתקשרות עם עוזר המאמן שי ברדה, לא משמחת את הצוות המקצועי שאין בכוונתו להתפצל לפי שחקנים במועדון. "מי שנמצא באימונים יודע ששיתוף הפעולה בין סלובו לשי הוא מדהים וחשוב, קשה לראות את אחד מהם עובד בלי השני לצידו. הם צמד שלא ניתן לפירוק".

בנוסף לכך התפלאו במועדון על הדיבורים על כך שטביב לא רוצה את ברדה ואמרו: "שי ברדה עובד עם אלי כבר 11 שנה. הם עבדו יחד בכפר סבא, בהפועל תל אביב ועכשיו בבית"ר. אלי יודע מה שי שווה וזה לא אמור להיות המכשול באשר לעונה הבאה".

דראפיץ' וברדה. "לא ניתן להפריד ביניהם" (אודי ציטיאט)


בעניין אחר, עומר אצילי טרם קיבל את החלטת וועדת המשמעת שהתקיימה לפני כשבוע וחצי ובסביבתו אומרים כי הדבר "לא סביר בכלל". בבית"ר מסרו בתגובה כי עורך הדין של המועדון שהה בחו"ל מאז הוועדה ולא יכול היה להתפנות לעניין, אך שב ארצה וכעת נראה כי החלטה תתקבל ביום-יומיים הקרובים. עונש כבד צפוי למי שענד את סרט הקפטן העונה.


בצד החיובי של המועדון, בבית"ר שמחו לשמוע שאלירן עטר עשוי לעזוב את מכבי חיפה. טביב, שיחזור בשבוע הבא, ינסה לבדוק עם יעקב שחר את נושא הבאתו של עטר לבית"ר, אחרי שבקבוצה התלהבו מהרעיון ואמרו: "רוקביצה, שכטר ועטר יכולים להרכיב חוליית התקפה מפחידה".

שכטר ועטר ביחד בירוק. ישתפו פעולה בבירה? (ערן לוף)

עוד באותו נושא: סלובודאן דראפיץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי