Sport1 Banner

חלון אחד נסגר: אצילי לא ברשימות של אנדרלכט‎

|

הבלגים גילו עניין בכוכב בית"ר, אבל בחרו בקיפצ'יו הרומני. לאן יעבור?

(גודל טקסט)

שבועיים לסיום חלון ההעברות באירופה אחת האופציות של עומר אצילי, שחקן הכנף של בית"ר ירושלים, נסגרה לאחר שאנדרלכט יידעה את סוכניו כי הוא לא מעוניינת להחתים אותו. כך טוענים עיתונאים בלגים המסקרים את מועדון הפאר.

 

אחד מהכתבים הבלגים אמר לספורט1: "אצילי היה מצוי במאגר השמות של אנדרלכט, אבל עד שכל העניין אתו הסתדר, נסגר גם הסגל של הסגולים. השחקן היחיד שהמאמן רנה ויילר מחפש הוא בעמדה של מגן שמאלי".

 

 

אנדרלכט רכשה בקיץ בשלושה מיליון יורו את שחקן הכנף אלכסנדר קיפצ'יו מסטיאווה בוקרשט, פי ארבעה מתג המחיר של אצילי העומד על 750 אלף יורו, שרשם שתי הופעות במדי רומניה ביורו 2016.  "במועדון מרוצים מקיפצ'יו שכבר הספיק לכבוש כשבעמדת הכנף השנייה משחק הצרפתי סופיאן האני וגם לה צופים עתיד באנדרלכט", סיכם העיתונאי הבלגי.

 

קיפצ'יו. הרוויח מהבוררות על אצילי (Getty)

 

על פי דיווחים שונים מכוון אצילי גם לספרד, שם סוכנו רונן קצב מקושר בכמה קבוצות, אבל כאמור הזמן הולך ואוזל. אם לא יצליח לחתום בקבוצה באירופה, יהיה לשחקן עוד שבוע – עד השביעי בספטמבר – כדי לחתום בקבוצה ישראלית. מכבי תל אביב היא המועמדת המובילה לקלוט את אצילי כשגם מכבי חיפה והפועל באר שבע עוקבות בעניין.

עוד באותו נושא: אלכסנדר קיפצ'יו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי