Sport1 Banner

ורמוט כיכב, חיפה חילצה 2:2 ממכבי פ"ת בדקה ה-93

|

הקשר בישל לקהת ולגוזלן. שערים של אלו וצעירי לא הספיקו

(גודל טקסט)

רכבת הרים היא הגדרה מדוייקת על מנת לתאר את מכבי חיפה של עונת 2016/17. הירוקים שרשמו ניצחון אדיר במחזור שעבר על הפועל באר שבע, קיוו לפתוח רצף ניצחונות, אבל חילצו הערב 2:2 מול מכבי פתח תקווה הרבה בזכות גילי ורמוט שכבר היה בדרכו החוצה בקיץ.

 

האוהדים הירוקים, ששאבו אופטימיות מהניצחון בשבוע שעבר על האלופה, הגיעו בהמוניהם למושבה. רנה מולנסטיין נתן את הקרדיט ב-11 לכוכבי הניצחון במחזור הקודם וזה גם היה נראה טוב עבורם כשעלו ליתרון בדקה ה-27 לאחר הרמה מדוייקת של גילי ורמוט לראשו של רועי קהת שכבש שער ראשון במדים הירוקים.
 


למכבי פ"ת שפתחה את העונה מצויין, הספיקה דקה אחת בלבד בשביל להשוות. דור אלו שחגג את יום הולדתו ה-23, כבש שער מדהים עם החלק החיצון של הנעל ועשה זאת בפעם השלישית בקריירה. 
 

לאחר השוויון המשחק נרגע מעט כשמלבד הזדמנויות בודדות של איסמעיל ריאן וגליינור פלט שעלה מהספסל, לא נרשמו אירועים מיוחדים. בדקה ה-73, המהפך של המלאבסים הושלם כשלירוי צעירי ניצל את ההגנה השאננה של מכבי חיפה ובבעיטה אדירה מחוץ לרחבה מצא את הרשת של אוהד לויטה.
 


ורמוט. מי חשב שאין לו מקום בהרכב של הירוקים? (עדי אבישי)


מכבי פ"ת כבר הייתה בדרך לניצחון רביעי ברציפות שהיה מסדר לה פער של שלוש נקודות על באר שבע, אבל לרוע מזלה ורמוט שהיה רמה אחת מעל כולם, חשב אחרת. עמוק בתוך תוספת הזמן הקשר סידר כדור מדוייק לראש של פלט שהוריד לשובל גוזלן ומשם ועד לשוויון הדרמטי הדרך הייתה קצרה.


הרכבים

מכבי פ"ת: דני עמוס; דור אלו, אליסון דוס סנטוס, נאור פסר, קרלוס קווייאר, גידי קאניוק (אייטור מונרוי, דקה 82), רומאריו פירס, לירוי צעירי, מיחאי רומן; מוחמד כליבאת (עומר דנינו, דקה 90), ננאד אדאמוביץ' (גל לוי, דקה 65).
 

מכבי חיפה: אוהד לויטה; גארי קגלמאכר, דקל קינן, מארק ואליינטה, מריו מוסה; נטע לביא, קמיל ואצק, רועי קהת (שובל גוזלן, דקה 80), איסמעיל ריאן (גליינור פלט, דקה 58); גילי ורמוט, ניקיטה רוקביציה (פיראס מוגרבי, דקה 73).

 

מהלך המשחק

דקה 7

הזדמנות טובה למכבי פ"ת. כליבאת שולח כדור מצויין לרומן שמכניס לאדאמוביץ'. החלוץ מתבלבל וההגנה הירוקה מרחיקה.

דקה 27

0:1 למכבי חיפה: לאחר שלב הגישושים, הרמה מדוייקת של ורמוט מוצאת את הראש של קהת שנוגח מקרוב פנימה.


הירוקים על הגל (עדי אבישי)

דקה 28

1:1: דקה אחת הספיקה למלאבסים. דור אלו מטעה את מוסה, חודר לרחבה ומשחרר בעיטה מדהימה עם החיצון של הנעל שנכנסת פנימה.

דקה 33

חיפה שוב מגיעה קרוב בחסות ורמוט. הקשר מכניס כדור חכם לריאן שבועט טוב, אבל עמוס מציל את המלאבסים.

דקה 60

חיפה מחפשת שער נוסף. קהת שולח כדור מצויין באגף שמאל לורמוט, הקשר מרים טוב לפלט שנוגח מעל לשער.

דקה 73

1:2 למכבי פ"ת: המלאבסים משלימים מהפך. צעירי מקבל כדור טוב, מנצל את ההגנה הרדומה של הירוקים ומשלים מהפך.


לירוי צעירי מסדר מהפך (עדי אבישי)

דקה 93

חיפה משווה: גילי ורמוט משלים יום מצויין מבחינתו. הקשר מרים כדור מדוייק לראשו של פלט, החלוץ מוריד לגוזלן שעלה מהספסל שדוחק מקרוב. 2:2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי