Sport1 Banner

ווסטהאם אחר בן חיים, חוזהו במכבי ת"א ישודרג

בן חיים. רוצה חוזה של 1.5 מיליון יורו לעונה
בן חיים. רוצה חוזה של 1.5 מיליון יורו לעונה | צילום: דני מרון

ישראלי באנגליה? כתב "הסאן" טוען: הפטישים מחפשים מחליף לוולנסיה

(גודל טקסט)

ווסטהאם, שפתחה בצורה גרועה את הפרמייר-ליג, מתעניינת בטל בן חיים, כך טוען כתב "הסאן" המכסה את הקבוצה הלונדונית. קבוצתו של סלבאן ביליץ' אף נפרדה בחלון ההעברות של אוגוסט משחקן הכנף האקוודורי אנר ולנסיה שעבר לאברטון ועל פי ההערכה בן חיים עשוי להגיע כבר בחודש ינואר ולמלא את החלל שנוצר. 

 

במכבי תל אביב מודעים לביקוש הרב שמעורר החלוץ, אבל כפי שפרסמנו כאן כבר לפני כחודש מתכוונים לפתור את העניין עם חוזה משודרג לארבע שנים בו ירוויח בן חיים 1.2 מיליון יורו בכל עונה, סכום כפול מחוזהו הנוכחי (600 אלף יורו). בתמורה יתבקשו השחקן והאבא-סוכן, אופיר בן חיים, להסכים לביטול סעיף השחרור הנוכחי העומד על 2.8 מיליון יורו.

 

 

פרט לווסטהאם, פיורנטינה, גרנאדה וגוואנגז'ו מחזיק בן חיים גם בהצעות מעוד שתי קבוצות, אחת מאנגליה ואחת מספרד. גורמים בסביבתו של החלוץ ציינו כי הצעה כספית משודרגת של 1.5 מיליון יורו עשויה להותיר אותו בקריית שלום.

 

בן חיים. יעבור מצהוב לסגול? (עדי אבישי)

 

מכבי תל אביב תמריא בשלישי בערב לאירלנד למשחק השני במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית נגד דונדאק שייערך ביום חמישי. לאחר המשחק תשוב הקבוצה לישראל והשחקנים יזכו לחופשת חג ומנוחה ארוכה בת חמישה ימים בעיקר בשל פגרת הנבחרת. מכיוון שהצהובים הקדימו את המשחק מהמחזור השישי נגד סכנין בדוחה (0:3 למכבי), המשחק הבא שלהם בליגת העל יהיה רק ב-24 באוקטובר באצטדיון בנתניה נגד מכבי חיפה במסגרת המחזור השביעי.

 

אלי דסה, שהורחק במשחק הקודם בליגה האירופית מול זניט (4:3),  ואליאל פרץ לא יטוסו לאירלנד. רק באימון מחר מי יחליף את דסה בעמדת המגן הימני ואם דור מיכה, שלא שותף בהרכב במשחקים האחרונים, ישחק על חשבונו של אוסקר סקריונה. גם ליוסי בניון יש סיכוי להשתלב ב-11.

עוד באותו נושא: אנר ולנסיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי