Sport1 Banner

הפועל ת"א גברה 0:2 על אשקלון. לוזון: יהיה שינוי

שוב חיוכים בהפועל תל אביב
שוב חיוכים בהפועל תל אביב | צילום: עדי אבישי

גוטליב ומנגה כבשו לאדומים. המאמן: "אני כבר יודע עם מי לצאת למלחמה"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב נחלצה מהבוץ. לפחות הרימה את הראש מספיק כדי לנשום מעט. אחרי רצף כואב של הפסדים ותבוסה משפילה בדרבי, האדומים של גיא לוזון גברו 0:2 על הפועל אשקלון, ניצחון ראשון העונה בליגת העל. 

"אני יודע בדיוק עם מי אני רוצה להמשיך ועם מי לא", הכריז בסיום מאמן הפועל תל אביב גיא לוזון. "אני יודע עם מי לצאת למלחמה, אין לי ספק שבינואר יהיו שינויים. ניצחון בכדורגל זה הדבר הכי חשוב, יזכרו רק שהפועל ת"א הביאה 3 נקודות. נצטרך לשפר את הדברים הפחות טובים".

ההצהרה הגיעה אחרי דקות ארוכות של קשיים, בעיקר במחצית השניה, לפני שהאדומים הבטיחו את ניצחון הבכורה העונה. בן רייכרט קיבל לראשונה העונה מקום בהרכב על חשבונו של חן עזרא המאכזב. גל שיש המשיך בעמדת המגן השמאלי למרות הביקורת שנמתחה על הצבתו בהרכב. דולי מנגה וארון שוינפלד המשיכו בחוליית ההתקפה. במהלך החימום ולפני השריקה קיבלו היציעים האדומים את השחקנים בשריקות בוז צורמות.


גיא לוזון, לא לגמרי מרוצה (עדי אבישי)

בדקה ה-15 מצא את עצמו הבלם אדי גוטליב חופשי לגמרי ברחבה ולא בנבדל, הוא לא התקשה לגלגל פנימה מקרוב ולקבוע 0:1 להפועל ת"א. בדקה ה-26 ביצע אבי מלכה עבירה על שוינפלד וראה צהוב שני ואדום. אשקלון נותרה בעשרה שחקנים. דולי מנגה היה האחראי העיקרי לכך שהתוצאה לא הוכפלה או שולשה עם סדרת החמצות והפגנת טכניקה לקויה מאוד עם הכדור.

במחצית השניה, למרות נחיתות מספרית, הגיעה אשקלון למספר הזדמנויות טובות, אבל לא הייתה מספיק חדה. מנגד היה דלה איינוגבה שמתח פעמיים את איבריו (60 ו-64) ומנע שערים משוינפלד ורייכרט. 


שוינפלד, נעצר אצל איינוגבה (עדי אבישי)

שתי דקות לסיום יכולה הייתה האורחת לגנוב נקודה, אבל הנגיחה של נבו מזרחי הלכה ממצב קורץ החוצה. אשקלון עלתה כולה קדימה לכדור חופשי וספגה מיד במתפרצת. עמרי אלטמן דהר מול איינוגבה ולא התקשה לכבוש, 0:2 לתל אביבים בסיום.

"צריך להבין באיזה מצב הגענו למשחק הזה – אחרי 9 משחקים רצופים בלי ניצחון ואחרי הפסד כואב בדרבי", הזכיר גיא לוזון. "היה צריך להיות 0:3 בדקה ה-30 או מינימום במחצית. אני כועס מאוד, אבל אם אני נכנס ללב של השחקנים ולראש שלהם הם עברו טראומה לא פשוטה. הדרך בה נראינו במחצית השניה לא תוביל אותנו לשום מקום". 


גוטמן, הסתתר בצד (עדי אבישי)

"השבוע היה קשה לי, אני לא מתעדכן במה שקורה בתקשורת", טען לוזון. "כל כולי נתון בלשפר את הקבוצה, אני שמח שהבאנו אותה למצב טוב אחרי הטראומה ו-9 המשחקים בלי ניצחון. צריך המשכיות ואת זה נצטרך לשפר".

הרכבים

הפועל ת"א: אריאל הרוש, אוראל דגני, מרקו סימיץ', אדי גוטליב, גל שיש, אביחי ידין (ניקולאי גורבסוב 46), בן רייכרט (וויאם עמאשה 78), עמרי אלטמן, נמניה ניקוליץ', דולי מנגה (חן עזרא 58), ארון שוינפלד.

הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אסי בוזגלו (מושיקו לוגסי 70), אנדריי מישצ'נקו, אבי מלכה (הורחק 26), שניר משען, קובי בן חמו (תומר סוויסה 82), ברוך דגו, ירדן אבוחצירה, פדרו גלבאן (ריף מסיקה 82), איסו לינגאנה, נבו מזרחי.


כבירי קיבל ניצחון (עדי אבישי)


כאב הראש עבר? (עדי אבישי)

עוד באותו נושא: עמרי אלטמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי