Sport1 Banner

הפועל חיפה: פניירו ימשיך, סוויסה ואלבז לא

לא ימשיך. סוויסה
לא ימשיך. סוויסה |

אלי כהן צפוי להישאר, כץ ינסה להיפטר מקוראץ'. רואש ודורה ממתינים להצעה

(גודל טקסט)

אחרי סיום העונה הדרמטי וההישארות בליגה במחזור האחרון, הפועל חיפה סוף סוף יכולה לנשום לרווחה. הקבוצה יצאה לפגרת הקיץ, ואימוני העונה הבאה צפויים להתחיל באמצע יולי. המאמן אלי כהן צפוי להמשיך במועדון לאחר שהבעלים יואב כץ הביע בו אמון, וכהן כבר אמר אחרי המשחק האחרון שאם יישאר ייאלץ לעשות חריש עמוק בקבוצה.

 

בגזרת השחקנים הזרים, השחקן היחיד שיש רצון לראות אותו ממשיך הוא ברונו פניירו. הבלם/קשר הפורטוגלי, שתפס מקום של קבע לאורך כל העונה, ניהל מגעים עם קבוצה מהליגה הראשונה בהודו, אבל במקביל אמר למקורביו כי הוא לא ימשיך רק אם הקבוצה תרד. הוא נמצא תחת חוזה וצפוי להמשיך, ככל הנראה במרכז ההגנה.

 

 

מדימיטרי באגה קיימת אמנם אכזבה אבל כהן נוטה להשאיר אותו, בעוד מעמדם של זארקו קוראץ' וטדאס קיאנסקאס מעורער. לחלוץ שלא נוטה לקבל הרבה דקות יש חוזה לשנתיים נוספות, ובכרמל ינסו להגיע עמו להסדר על התרת חוזהו. הבלם הליטאי סיים את חוזהו, וסוכנו ג'קי דהאן אמר לספורט1 בעניינו: "אני מנהל מו"מ עם יואב כץ, טדאס מוערך מאוד על ידי כל הגורמים בקבוצה. אם דברים לא יסתדרו אז לא נורא, נמצא קבוצה אחרת. לא כל זר משלים שלוש שנים בארץ". הזר החמישי, מריאן אנטלוביץ', לא ימשיך בוודאות.

 

הסוכן מפזר רמזים לא ברורים. קיאנסקאס (ערן לוף)

 

מי שיתפוס ככל הנראה את מקומו של קיאנסקאס הוא ניסו קפילוטו, שמסיים את חוזהו בבית"ר ירושלים ובמועדון מאמינים ביכולותיו. מעמדו של אושרי רואש לא ברור, אבל ההנחה היא שהבלם שנמצא בקבוצה כבר עשר עונות ימשיך. שחקן במועדון דיבר על רואש ואמר: "אין סיכוי שיואב כץ יאפשר לשחרר אותו. אושרי הוא סמל, ובהפועל חיפה יודעים לכבד סמלים". הבלם השלישי יהיה אופק פישלר הצעיר ששיחק העונה מספר משחקים בעמדת הבלם והציג יכולת טובה.

 

על עמדת המגן הימני צפויים להתחרות לירן סרדל ודור מלול, כאשר סרדל יאריך את חוזהו. כזכור, המגן רכש את כרטיס השחקן שלו ב-300,000 ש"ח, וגם העונה יהיה לו סעיף יציאה ללא תמורה בינואר. שחקן נוסף שיוכל לשחק בעמדת המגן הימני הוא עאהד עזאם, שחזר בתחילת העונה לקבוצה מקרית שמונה אבל קרע את הרצועה ונעדר כל העונה. תפקידו הטבעי של עזאם הוא קשר אמצעי. על עמדת המגן השמאלי יתחרו מיקי יאזו וחיים מגרלשווילי שיאריך את חוזהו, אך צפוי להיות המגן השני לפחות בתחילת העונה.

 

ימשיך, אך יסופסל בתחילת העונה. מגרלשווילי (ערן לוף)

 

הקפטן יוסי דורה צפוי לקבל חוזה לעונה נוספת, לאחר שבסביבתו של השחקן שמעוניין להמשיך בטוחים שכץ יציע לו חוזה חדש. שלושה שחקנים שלא ימשיכו הם תומר סוויסה, שמסיים חוזה לאחר עונה אחת בלבד, אלי אלבז ואמיר אבו ניל, שהיה מעורב השנה בלא מעט תקריות משמעתיות וכצפוי סיים את דרכו במועדון.

 

בגזרת המועמדים נמצאים השוערים הישראלים דני עמוס ואיתמר ניצן, למרות שיואב כץ מאמין כי ניב אנטמן יכול להוביל את הקבוצה בשער. בכרמל יחפשו חלוץ זר ושחקן יצירתי בעמדתו של חנן ממן, שימשיך במועדון אך לא בטוח כשחקן הרכב. לאחר הודעת המנהלת על הרחבת המכסה לשישה זרים, להפועל חיפה נותרו חמישה מקומות פנויים או ארבעה אם קוראץ' לא ימשיך.

 

ינסו להיפטר ממנו, למרות שנתיים נוספות בחוזה. קוראץ' (איתן הנסברגן)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי