Sport1 Banner

המשטרה דרשה, מכבי ת"א תציב רשת הפרדה ביציעים

אוהדי מכבי תא
אוהדי מכבי תא |

בשל צרכי הבטיחות, הצהובים יוצרים חציצה בין 2 מחנות האוהדים בנתניה

(גודל טקסט)

משטרת נתניה, האחראית על הבטחון והסדר באיצטדיון בנתניה בו משחקת מכבי תל אביב העונה, דורשת מהצהובים להכין חגורת הפרדה של בד יוטה במשחקים שתארח סגנית האלופה את מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב. 

מטרת הדרישה החדשה היא להפריד בין קהלי האוהדים האורחים לאוהדי מכבי תל אביב במשחקים המועדים להתפרעויות בשל הקרבה בין המחנות ביציע הדרומי.

המשטרה ביקשה במקביל להעביר את האוהדים האורחים ליציע אחר באיצטדיון, שם יהיה קל יותר לשוטרים ולאנשי האבטחה לשמור על הסדר ללא בד היוטה שיחצוץ בין מחנות האוהדים.


אוהדי כפר סבא, לא נראו מאיימים (דני מרון)

במכבי תל אביב אמורים להתחיל לבנות יציע נוסף מאחורי השער, מהלך שיגדיל את כמות האוהדים ויאפשר את החציצה בין מחנות האוהדים. המשטרה הבהירה כי לא תאשר את קיום המשחקים אם המהלך לא יתבצע כבר מהמחזור הקרוב, במסגרתו תארח מכבי ת"א את בית"ר ירושלים. למפגש צפויים להגיע 14 אלף צופים, מהם כ–1,700 של הירושלמים. 

מנהלת הליגה ומכבי תל אביב פעלו לבטל את ההחלטה ובמשטרת נתניה סרבו לשנות את המהלך. כבר במשחק הקרוב תהיה רשת מבד שתפריד בין האוהדים. 

ממכבי תל אביב נמסר: "בעקבות המגבלות האובייקטיבית שיש לאיצטדיון בנתניה להפרדה בין כמות גדולה של קהלים משתי קבוצות שונות, מועדון הכדורגל מכבי ת"א הונחה לאחר עבודת מטה ארוכה ומשותפת עם המשטרה, חברת האבטחה והאיצטדיון, להקים אמצעי הפרדה אפקטיבי שיחצוץ בין יציע אוהדי הקבוצה האורחת (העליון) לאוהדי הקבוצה הביתית (ביציע התחתון) וימנע השלכת חפצים". 

"מתוך כל החלופות שהוצעו ועל פי החלטת המשטרה לשמור על בטיחות האוהדים, הותקנה רשת המהווה אמצעי מוכר, מקובל וידוע במגרשי כדורגל ברחבי העולם והמועדון עמל קשות והשקיע מאמצים ומשאבים רבים על מנת להקים רשת איכותית ביותר תוך התחשבות באיכות הצפיה של הקהל ודרישות האבטחה", נכתב עוד בהודעת המועדון לתקשורת. "אוהדי הקבוצה האורחת יתקבלו בברכה והנהלת המועדון תעשה ככל שביכולתה על מנת שהקהל של שתי הקבוצות ייהנה מצפיה במשחק".

עוד באותו נושא: אוהדים, איצטדיון נתניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי