Sport1 Banner

המנהלת הודיעה: הדרבי של ת"א לא יערך בחיפה

גוטמן וארבלדזה. יאלצו להסתפק בתחליפים
גוטמן וארבלדזה. יאלצו להסתפק בתחליפים | צילום: עדי אבישי

אוהדים רבים של הפועל ומכבי ת"א ייאלצו לצפות בדרבי דרך הטלוויזיה

(גודל טקסט)

מנהלת ליגות הכדורגל הודיעה כי לאור בחינה נוספת של התקנון לא יהיה ניתן לקיים את משחקי הדרבי התל אביבי באצטדיון סמי עופר. ההחלטה הגיעה למרות דרישה של שתי הקבוצות ותמיכה רחבה למהלך בקרב נציגי הקבוצות במנהלת.

 

בהודעה הרשמית שהוציאה המנהלת נכתב: "המנהלת מבקשת להודיע כי בקשת מכבי והפועל תל אביב לאירוח הדרבים בעונת 16/17 באצטדיון סמי עופר נדחית, זאת לאחר בחינה בתקנון והמשמעויות הספורטיביות. אשר על כן, משחקי הדרבי ישוחקו במגרשים הביתיים של הקבוצות כפי שהוגדרו על ידן ברישומים בתחילת העונה".

 

 

כזכור, הבקשה של הקבוצות הגיעה בעקבות נדידת הקבוצות לאצטדיונים בפתח תקווה ונתניה, שלטענת הקבוצות לא ערוכים לארח משחקים בסדר גודל כזה.

כבירי. "החלטה חשובה למועדון" (ניר קידר)

המועדונים טוענים כי מעבר לסמי עופר יקל על החציצה בין הצדדים, יאפשר לכ-30,000 אוהדים להגיע למשחקים במקום כמויות של כ-11,5000 במושבה וכ-14,000 בנתניה וכן תאפשר הוזלה במחירי הכרטיסים.

 

במסיבת העיתונאים שקיים בעלי הפועל ת"א אמיר כבירי בתחילת השבוע הוא התייחס לנושא ואמר: "הפניה בניסיון לעבור לסמי עופר במשחקי הדרבי לא היתה קורה במקרה שהיינו משחקים בבלומפילד. אני מבין את הכאב שיהיה לאוהדים, אך זו החלטה חשובה בשביל המועדון".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי