Sport1 Banner

הכאב הכריע: עטאא ישוב לשחק רק בעונה הבאה

עטאא. כאבים במפשעה עשו את שלהם
עטאא. כאבים במפשעה עשו את שלהם | צילום: ערן לוף

הקשר לא מצליח להתאושש מפציעה במפשעה. דיווח: בלם מארה"ב מועמד

(גודל טקסט)

שלושה משחקים לסיום העונה' הפך המשחק בדוחה (שבת, ישיר בספורט1 מ-17:30) לחשוב ביותר במאבק על אירופה עבור מכבי חיפה. הירוקים יצאו לסכנין בידיעה ששני המשחקים הנוספים הם נגד הפועל באר שבע ומכבי תל אביב ונחשבים קריטיים לשתי המתמודדות על האליפות.

 

למאמן רוני לוי שורה של פצועים שלא יעמדו לרשותו: גליינור פלט, אלירן עטר, אוראל דגני וג'אבר עטאא כמו גם הבלם דקל קינן המושעה בשל כרטיסים צהובים ייעדרו – אך היום הירוקים קיבלו את הבשורה כי ג'אבר עטאא ישוב למגרשים רק בעונה הבאה.

 

 

הקשר הצעיר שמשחק גם כבלם ובחודש דצמבר האחרון האריך את חוזהו במכבי חיפה בארבע שנים, כבר תקופה מנסה להתאמן ואינו מצליח להתגבר על הפציעה, זכר למשחק נגד הפועל באר שבע.

 

באשר למשחק מחר, עטאא כאמור לא יעמוד לרשותו של רוני לוי כדי לאייש את עמדת הבלם, כך שאת דקל קינן המוצהב יחליף הספרדי מארק ואליינטה שיפתח לצידו של איעד חבשי. הקפטן יוסי בניון ולודוביק אוברניאק כשירים ואמורים לשחק. בניון עשוי לקבל מנוחה בפתיחת המשחק ולהשתלב בהמשך.


בניון, תנאי ברור להישארותו (ערן לוף)

 

בניון שמשתכר 550 אלף דולר לעונה, אמור לדון בהמשך דרכו אך יידרש לקיצוץ משמעותי בשכרו. המאמן רוני לוי שגם הוא בהמתנה להחלטה של יעקב שחר כבר הודיע לנשיא כי הוא רוצה את בניון בקבוצה.

 

בארצות הברית דווח כי מכבי חיפה עוקבת אחר הבלם היהודי, סטיב בירנבאום מדי. סי יונייטד מה-MLS. הבלם בן ה-25 מחזיק בחוזה לעוד שנתיים במועדון מבירת ארצות הברית ונחשב לשחקן מוערך גם בנבחרת הלאומית. הקבוצה לא מעוניינת לשחררו לפי הדיווח.

 


בירנבאום, מחוזר בכרמל (AFP)

 

ההרכב המשוער: ולדימיר סטויקוביץ', אייל משומר, מארק ואליינטה, איעד חבשי, טאלב טוואטחה, נטע לביא, רומאריו פירס, לודוביק אוברניאק (יוסי בניון), חן עזרא, גילי ורמוט, שובל גוזלן.

עוד באותו נושא: סטיב בירנבאום, רוני לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי