Sport1 Banner

הוכנבוים: "יהיה מתח עד הסוף, אבל נישאר"

הוכנבוים. מאמין בשחקנים
הוכנבוים. מאמין בשחקנים |

מאמן הפועל עכו נותר אופטימי גם לאחר ההפסד הביתי 3:1 למכבי פ"ת

(גודל טקסט)

הפועל עכו הפסידה 3:1 למכבי פתח תקוה והמשיכה להסתבך במאבקים נגד הירידה. קבוצתו של ירון הוכנבוים עדיין מתחת לקו האדום עם 32 נקודות בלבד, מאזן דומה לזה בו מחזיקה קרית שמונה שמעליה בטבלה ונקודה מתחת להפועל חיפה. (צפו בתוצאות משחקי התחתית).

 

"נענשנו על הטעויות שעשינו", הודה מאמן הפועל עכו ירון הוכנבוים. "מכבי פתח תקוה קבוצה יותר איכותית והם נהנו מהטעויות שלנו. אנחנו צריכים להסתכל קדימה לעבר המשחק הבא. יש לי אמונה שלמה בכל מה שקורה פה, בצוות, בהנהלה ובשחקנים. זה יהיה ברגע האחרון ויהיה הרבה מתח, אבל נישאר". 

 

 

הוכנבוים גם התייחס למשחק במחזור הבא נגד כפ''ס ואמר: "הניצחונות הגדולים שלנו קרו כאשר היינו קרובים אחד לשני. אם לא נספוג מול כפ"ס, אנחנו ננצח."

 

בעכו התנחמו מכך שיריביהם לתחתית הפועל חיפה ועירוני ק''ש לא ניצחו. במועדון מאמינים שעדיין ניתן להשאר בליגה. "ההפסד למכבי פ''ת כבר מאחורינו ואם נשיג שש נקודות בשני המשחקים שנותרו לנו, נשאר", אמר גורם במועדון.
 

 

שחקני עכו מאוכזבים (ערן לוף)

 

"אני הולך להתכונן למשחק הבא", סיכם המאמן המנצח דני גולן, שדיבר לאחרונה לא מעט על עתידו באם המושבות. אחרי עוד ניצחון, הוא דווקא חשב על הנסיעות לחגיגות המימונה: "להגיע למופלטות? אני בהחלט אגיע, אני הולך לחגוג".

 

עוד באותו נושא: דני גולן, ירון הוכנבוים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי