Sport1 Banner

ההתלבטות של סילבס: ראדוניץ' או בדש

בדש. מקווה לפתוח נגד האקסית
בדש. מקווה לפתוח נגד האקסית |

מאמן הפועל רעננה טרם בחר מי יהיו ה-11 מול מכבי ת"א. אמבולה יעבור מבחן כשירות

(גודל טקסט)

שחקני הפועל רעננה יצאו מחר לאצטדיון בלומפילד למשחק חוץ נגד מכבי תל אביב (20:30, ישיר בספורט1 וב-HD) באמונה כי הם יכולים לנצח את האלופה בפעם השנייה העונה.

 

כל תוצאה שתהיה במפגש בין מכבי חיפה לבני סכנין הערב (17:45 בספורט1 וב-HD) תוריד את רעננה למקום החמישי, אך אם תצליח לשחזר את ה-1:2 מהסיבוב הראשון על הצהובים, היא תשוב למקום הרביעי שעשוי להיות שווה מקום במוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה.

 

 

מאמן הפועל רעננה חיים סילבס אינו מתכוון לשנות את המערך ואת שיטת המשחק וישחק כפי שפתח בשני המשחקים האחרונים נגד הפועל באר שבע בחוץ ומכבי חיפה בבית, במערך מעובה מאחור אשר מתחלף בין שני בלמים לשלושה שחקנים במרכז ההגנה. משחקה של הקבוצה, שהצליחה לחלץ ארבע נקודות משני המחזורים האחרונים, מתבסס על יציאה מהירה קדימה במשחק מאורגן אותו מובילים יובל שבתאי ורנה מיחליץ' במסירות עומק לעברם של אוונס קנגוואה, דיאן ראדוניץ' או ברק בדש.

 

המגן השמאלי עימנואל אמבולה נפצע ברגלו ועובר טיפולים כך שרק מחר לאחר שיעבור מבחן כשירות יוחלט אם יעלה בהרכב הפותח או שליאור לוי יחליף אותו. אמבולה שחוזהו הוארך לא מכבר מבוקש על ידי מספר מועדונים ונמצא במעקב במשחקים האחרונים.

 

המאמן חיים סילבס יחליט רק מחר אם לפתוח בהרכב בהתקפה עם החלוץ הקרואטי דיאן ראדוניץ' לו חשבון עם מכבי תל אביב ממנה שוחרר או עם ברק בדש שגם הוא הגיע לרעננה ממכבי ת"א. שחקני רעננה הבטיחו בכול האימונים לקרואטי כי שערו הראשון בישראל יהיה נגד מכבי תל אביב. בין הקורות יועדף אריק ינקו על פניו של עומרי גלזר.

עוד באותו נושא: ברק בדש, דיאן ראדוניץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי