Sport1 Banner

דריכות בהפועל חיפה: "נטרוף את המגרש"

מלול
מלול | צילום: יוני אריאלי

האדומים מחכים להפועל ת"א (שבת, 18:00). מלול עשוי לפתוח, לאלה מול האקסית

(גודל טקסט)

"לטרוף את המגרש ולסתום הרבה פיות", המשפט הזה נאמר לא פעם בימים האחרונים בסביבתם של שחקני הפועל חיפה, שנמצאים בדריכות שיא לקראת המשחק מחר (שבת, 18:00, ספורט1) נגד הפועל תל אביב.

 

לאחר ה-0:4 על בית"ר ירושלים ציפו במועדון להמשיך במומנטום אך נעצרו מול רעננה ומקווים לשוב למסלול חיובי מול האדומים.

 

 

אחד ממצטייני הקבוצה מתחילת העונה, לירן סרדל אמר באימון הקבוצה על הצלחתו האישית והצלחת הקבוצה: "אני מרגיש נפלא מבחינה אישית, כיף גדול להגיע לנבחרת מהפועל חיפה, הצוות פה מאמין בי ונותן לי ביטחון, ואני שמח שאני מחזיר על המגרש.  כל שחקן שלא משחק יהיה מאוכזב אך חדר ההלבשה שלנו מאוד מגובש".                                                  

 

"אנחנו לפני רצף משחקים קשה, ואם לא נאמין לא נגיע. אנחנו מתאמנים טוב ויש אווירה טובה, ומה שנותר הוא רק לנצח, אנחנו מכבדים את הפועל תל אביב אבל יכולים לנצח", סיכם סרדל לקראת המשחק מחר.

 


סרדל, רוצה להחזיר על האמון (יוני אריאלי)

 

ההתלבטות היחידה של אלי כהן בנוגע להרכב היא במרכז הקישור בין מקסים פלקושצ'נקו לדור מלול במרכז השדה, כאשר לירן סרדל ימשיך כמו בנבחרת הצעירה, כמגן ימני. מהראן לאלה ופיט פלטהאוזן שלא התאמנו באופן סדיר בשבועיים האחרונים כשירים ויפתחו.

 

הרכב משוער: פיט פלטהאוזן, לירן סרדל, ניסו קפילוטו, ברונו פניירו, חיים מגרלשווילי, דור מלול (מקסים פלקושצ'נקו), ז'וליו סזאר, חנן ממן, פיליפ יאזביץ', אדילסון בהאיה ומהראן לאלה.

עוד באותו נושא: אלי כהן, דור מלול, לירן סרדל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי