Sport1 Banner

דמאיו קיבל הצעה לקחת את מכבי נתניה

משה דמאיו
משה דמאיו | צילום: עדי אבישי

גורם בכיר שמעורב כלכלית במועדון פנה לבעלי בני יהודה, ששוקל להגיע

(גודל טקסט)

ימים מאוד נרגשים עוברים על משה דמאיו. המנכ''ל-בעלים של בני יהודה צפוי לעזוב בסיום העונה לאחר מכירת קבוצתו לאיש העסקים ברק אברמוב, אך מתחת לפני השטח הוא כבר מתחיל לקבל פניות והצעות שונות שאולי יובילו אותו לתפקיד מפתח בספורט הישראלי ביום שאחרי יציאתו מהשכונה. 

בימים האחרונים, במסגרת פגישה אקראית עם אחד האנשים הבכירים בנתניה, אדם שמקורב לראש העיריה מרים פיירברג ומעורב כלכלית במועדון, קיבל דמאיו פניה בלתי רשמית להגיע למכבי נתניה ולנהל את המועדון. 

ההיגיון שמאחורי ההצעה הוא שתחת ניהולו של דמאיו קבוצה עם תקציב קטן יותר ודלת משאבים כמו בני יהודה הגיעה לצמרת הכדורגל הישראלי, הופיעה באירופה והשביחה שחקנים לא מעטים תוך ניהול כספי מסודר. 

בנתניה מאמינים שאיש עם יוזמה ויכולית ביצועית כמו דמאיו יוכל לקחת את המועדון ולהעלות אותו על דרך המלך, להחזיר את היציבות ולהשיב את אמון הקהל העצום בצהוב-שחור. לטענת גורמים בסביבת המועדון דמאיו, שנמצא בסיום הליך מכירת הקבוצה שלו לאיש העסקים ברק אברמוב, ביקש זמן לשקול את הדברים והבהיר כי נכון לעכשיו הוא עדיין בשכונת התקוה. 


דמאיו עם נשיא המדינה ריבלין וילדי בני יהודה (צילום: מארק ניימן/ לע"מ)

גורם המקורב לדמאיו מסר בתגובה: "ביום שמשה ימכור סופית את הקבוצה, ההצעות יתחילו להיערם. משה נתן את נשמתו למועדון במשך עשרות שנים, אין ספק שכבר היו גישושים בעניינו מכל מיני גורמים וקבוצות בכדורגל הישראלי, אבל למיטב הבנתי הוא ירצה קודם לסיים את הליך המכירה ולנוח לפני שישב עם גוף כזה או אחר''.

דמאיו זכה מוקדם יותר לביקור נשיא המדינה רובי ריבלין בשכונת התקווה, במסגרת הענקת אות הכבוד למועדון בתחום החינוך והמלחמה בגזענות ובאלימות. דמאיו נמצא בבני יהודה כאוהד ובתפקידים שונים מזה 49 שנים ויעזוב בדיוק לפני שנת היובל. ביום רביעי יתכנס הדירקטוריון כדי להצביע על הליך מכירת הקבוצה. התנאים כבר סוכמו וכעת נדרש רק האישור הפורמלי.

עוד באותו נושא: ליגה לאומית, משה דמאיו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי