Sport1 Banner

דורה: ראוי שהיו מודיעים לי לפני שפנו לתקשורת

דורה. ביקשו ממני להישאר בליגה
דורה. ביקשו ממני להישאר בליגה | צילום: דני מרון

מאמן ק"ש הופתע לשמוע על עתידו בטלוויזיה. שרצקי: "ידע לפני שבועיים"

(גודל טקסט)

לאחר עונה גרועה, קרית שמונה, שהחליפה העונה שני מאמנים, הצליחה לסיים ב-1:1 מול הפועל עכו ולשרוד בליגת העל. עם זאת, הבעלים איזי שרצקי לא התרשם מיכולת הקבוצה תחת שלומי דורה והודיע בראיון לאחר המשחק כי המאמן סיים את דרכו במועדון.

 

באופן מובן, ההודעה לא התקבלה יפה אצל המאמן, ששמע על ההחלטה בדיעבד: "אני חושב שהיה צריך להודיע קודם לי ולא לתקשורת. לא ניתן לשפוט אותי על התוצאת של קרית שמונה כי היה צריך להכיר את המערכת מבפנים כדי להבין באיזה סיטואציה היינו. עם זאת, אני מאחל לקרית שמונה בהצלחה". שרצקי מצידו השיב כי "כבר לפני שבועיים אמרתי לשלומי שהוא לא ימשיך אצלי".

 

 

"בסופו של דבר במשימה שאליה הגעתי הצלחנו, גילינו חוזק הצלחתי להביא את השחקנים למאני טיים. האמנתי שאני ישיג קצת יותר שהגעתי אבל כשהגעתי לחשו לי שהמטרה היא להישאר בליגה. כנראה הייתי צריך להגיע לקרית שמונה בתקופה אחרת".

 

למרות שבדרך כלל הוא מעדיף לקדם מאמנים מתוך המערכת, הפעם יבחר שרצקי להביא מאמן שהוכיח את עצמו בליגה. "מקווה שלמדתי מכל הכישלונות, העונה הכל הלך לי הפוך", אמר הבעלים.

 

שרצקי. "מקווה שלמדתי מהכישלונות" (דני מרון)

 

לפי גורמים  בקבוצה, הבעלים לא יעצור בעמדת המאמן ויבצע שינויים גם בסגל השחקנים. שרצקי מעוניין להתבסס יותר על תוצרי מחלקת הנוער של הקבוצה כאשר בשנה הבאה בנוסף להם מקווה הבעלים לפגוע בשחקני הרכש שיביא.

 

מי שצפוי לעזוב הם החלוצים, אחמד עאבד שמחוזר על ידי מכבי תל אביב ומכבי חיפה, ואופיר מזרחי שמבוקש גם הוא על ידי הירוקים. גם חלק מהזרים שמחזיקים בחוזה לא צפויים להמשיך, "יהיה ניקוי אורוות לא קטן בשנה הבאה, עונה כזאת לא תחזור על עצמה", אמרו במועדון.

עוד באותו נושא: איזי שרצקי, שלומי דורה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי