Sport1 Banner

דורה ופישלר השתתפו בטקס בערב יום הזיכרון

הניחו זר בקרית חיים. פישלר ודורה
הניחו זר בקרית חיים. פישלר ודורה |

הפועל חיפה תכניס בחינם קהל שיבוא באדום נגד בני יהודה. לאלה צפוי לפתוח

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה פועלים במרץ על מנת לגייס קהל לקראת המשחק האחרון של העונה נגד בני יהודה באצטדיון סמי עופר ביום שני (19:45, שידור משולב בספורט1).

 

הבעלים יואב כץ החליט לאפשר כניסה חופשית ליציע המזרחי לכל אוהד שיגיע בחולצה אדומה, במטרה לצבוע את היציע בצבע אדום ולעזור לקבוצה להישאר בליגה. מחירי הכרטיסים ליציע הכסף הוזלו ועומד על 30 ₪ בלבד. בכרמל מצפים לכ-7,000 אוהדים שיגיעו לאצטדיון.

 

 

מצפים ל-7,000 אוהדים (ערן לוף)

 

מבחינה מקצועית, הקבוצה חזרה להתאמן לראשונה מאז ההפסד המאכזב בקרית שמונה. דור מלול ואושרי רואש השתתפו באימון אבל עדיין לא ברור אם ישחקו. המאמן אלי כהן מרוצה מחוליית ההגנה שלו, שרצה מספר שינויים בפלייאוף והוא לא צפוי לערוך בה שינוים.

 

מהראן לאלה צפוי לפתוח בחוד לצדו של שלומי ארבייטמן, כאשר בחוליית הקישור אדריאן רוצ'ט, שסופסל במחזור האחרון על חשבונו של דימטרי באגה, נמצא בתמונת ההרכב. "בק"ש ובבלומפילד אלי כהן רצה לשחק זהיר, אבל ביום שני אין תירוצים", אמרו בקבוצה. "החלוצים שלנו הם בין הטובים בליגה והגיע הזמן לפתוח את כל הקלפים".

 

להפועל חיפה יש חלוצים מהטובים בליגה (עדי אבישי)

 

"הישרדות על החיים. אין מילים אחרות שיכולות לתאר את המשחק הזה", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "הגענו לרגע שההכרעה נמצאת בידיים שלנו, ועם סגל כזה אנחנו חייבים להשלים את המשימה".

 

שחקני הקבוצה יוסי דורה ואופק פישלר השתתפו בערב יום הזיכרון לחללי צה"ל בטקס שנערך בקרית חיים. דורה ופישלר, תושבי קרית חיים, הניחו זר בשם המועדון.

 

פישלר ודורה (גיא ניצני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי