Sport1 Banner

גיא לוזון: איבדנו כדורים מיותרים ולא שיחקנו חכם

| צילום: עדי אבישי

אכזבה בהפועל ת"א מה-1:1 מול כפ"ס. שרון מימר: "יש לנו חבורה של גברים"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב והפועל כפר סבא נפרדו הערב (שבת) במושבה בתיקו 1:1. האדומים הובילו, כפר סבא נשארה בעשרה שחקנים והצליחה להשוות.

מאמן הפועל תל אביב גיא לוזון סיכם בסיום: "המחצית השנייה שלנו הייתה רעה מאוד. לא לחצנו והלכנו אחורה. איבדנו כדורים מיותרים ולא היינו חכמים. כשהתעוררנו בעשר הדקות האחרונות, זה כבר היה מאוחר מידי".

לוזון המאוכזב הוסיף: "כל התנאים היו לרשותנו, אבל כשלא משחקים בחוכמה ועושים דריבל במקום פס, אז זה מה שקורה. לא ידענו לנצל את היתרון המספרי שלנו".

על הפציעות שפוקדות את שחקניו אמר: "הסגל מאוד קצר כרגע. זגורי תופקד לא במקום שלו כי זה המצב שלנו כרגע. נמשיך לעבוד עם מה שיש וננסה לספק תוצאות".

מאמן הפועל כפר סבא, שרון מימר היה מרוצה מהתיקו: "הדבר העיקרי שאני לוקח מהמשחק זה שיש לי חבורה של גברים. אני שמח שכולם ראו את זה. להיות בפיגור 0:1, לקבל אדום ולהביא אנרגיות כאלה מטורפות, כל הכבוד לשחקנים. אני סומך על הבחורים וגאה בהם".

מימר הוסיף: "אנחנו עובדים קשה במהלך השבוע, מנסים להשתפר ולהיות הכי טוב שאפשר. אנחנו רוצים לנצח בכל מקום".

שוער הפועל כפר סבא רן קדוש שנתן משחק טוב, סיכם: "אנחנו עובדים קשה. טעות שלי עלתה לנו בנקודות חשובות בשבוע שעבר, אך במשחקים קודמים הבאתי נקודות ואעשה הכל שזה יקרה גם בעתיד. עמדנו היום כמו גברים בעשרה שחקנים ושמרנו על הנקודה החשובה הזאת".

עוד באותו נושא: רן קדוש, שרון מימר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי