Sport1 Banner

גורם במכבי ת"א: לא מוכרים את בן חיים

בן חיים. בורג חשוב בהתקפה
בן חיים. בורג חשוב בהתקפה | צילום: אודי ציטיאט

הצהובים שללו מעבר לצרפת והוא צפוי לקבל שדרוג בשכר. שני זרים יגיעו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תקיים הערב את האימון המסכם ברומניה, לקראת המשחק מול  פנדורי במוקדמות הליגה האירופית. אל המשחק צפויים להגיע פחות מ-2500 צופים בשל המרחק (כ-85 ק"מ) מהעיר עצמה.

 

שמו של החלוץ טל בן חיים, הוזכר שוב בתקשורת בצרפת כמועמד לליל, שכבר התעניינה בו לפני מספר חודשים, אך הצהובים מסרבים למכור אותו. גורם במועדון: "מכבי תל אביב אינה מתכוונת למכור את טל בן חיים ואינה עוסקת בידיעות או בספקולציות".

 

 

כזכור, בן חיים דחה לפני מספר חודשים את הכוונה להיכנס בכלל למו"מ עם ליל כמו הצעות אחרות שהיו לו מקבוצות אחרות באירופה. שכרו של שחקן האגף שודרג בעונה שעברה ל-600 אלף יורו, אך בשל ההצעות הרבות הם צפויים לשדרג את שכרו פעם נוספת.

 

ארבלדזה. בורג חשוב בהתקפה (אודי ציטיאט)

 

יש לזכור כי בחוזה החדש לא נרשם סעיף שחרור ולכן הצהובים יכולים לסרב לכל הצעה שתגיע עבור החלוץ, במיוחד לאחר שהפך לבורג המרכזי בהתקפה של שוטה ארבלדזה, עם עזיבת ערן זהבי. כמו כן, יש לציין כי כ-25% מכרטיס השחקן של בן חיים רשומים על שם מכבי פתח תקווה, אליה העביר עמוס לוזון את הזכויות.

 

שני זרים חדשים צפויים לנחות בקרוב בקרית שלום בעמדות החלוץ והמגן השמאלי. בשלב זה, יש לקבוצה חמישה זרים ואם יגיעו שניים חדשים אורלנדו סה אמור להיות זה שיפנה את מקומו. במקביל, במועדון מצפים לתשובת הליגה האמריקאית וקבוצת די.סי יונייטד בנושא הבלם סטיב בירנבאום לאחר שמכבי ת"א העלתה את הצעת הרכישה ל-1.3 מיליון דולר.

עוד באותו נושא: אורלנדו סה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי