Sport1 Banner

גורבסוב יצטרף ביום ראשון. כבירי: "נעמיד תקציב ראוי"

גורבסוב. יצטרף לפתיחת האימונים
התמונה הוסרה | מערכת ספורט1

בעלי הפועל ת"א: "נספק את הדרישות של אלי גוטמן". נחשפו המדים החדשים

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תפתח בשבוע הבא את האימונים, כשביום ראשון יגיע למתחם חודורוב שחקן הרכש הראשון לעונת 2016/17 ניקולאס גורבסוב. הקשר הארגנטינאי, שסגר על חוזה לשלוש שנים, יעבור בדיקות רפואיות ובמידה ויצאו תקינות יחתום על החוזה באופן רשמי. גורבסוב ששיחק בעונה החולפת ברומניה בקבוצת טרגו מוראש.

 

בתוך כך, בצל הבעיות הכלכליות שמרחפות מעל המועדון, והרכש המועט של המועדון לקראת העונה החדשה, החליט הבעלים, אמיר כבירי, להוציא מכתב פתוח לאוהדי הקבוצה. "אני מודע לעובדה שעברו עליכם שבועות לא קלים של חוסר וודאות ודאגה ומצר על כך, אך כמועדון החלטנו לבצע את אשר מוטל עלינו בצורה שקטה ורחוקה מכלי התקשורת בכדי לקחת את ההחלטות הנכונות ביותר לעתידנו".

 

 

"אני חש סיפוק מכך שקהל האוהדים הרחב אינו נסחף אחר גורמים המנסים להזיק לקבוצה דרך כלי התקשורת. אני דוגל בשקיפות ואמשיך לשמור על ערוץ פתוח מולכם. חשוב לי להבהיר מספר נקודות בנוגע לעיכובי השכר: זה הפריע לכם וזה כמובן הפריע לי מאוד באופן אישי, כאשר בשבועות האחרונים עסקנו בעיקר ביישום תכנית שתביא לשקט ולהתנהלות ראויה לתקופה הקרובה ולשנים הבאות".

 

כבירי. "משוכנע שתשמחו לראות את הסגל המתגבש" (אריאל בשור)

 

"בחודשים האחרונים נאלצנו להתמודד עם תשלומים גבוהים ועמדנו ביעדים הכלכליים שהצבנו לעצמנו במאמצים רבים. לכן, כבר לפני כחודשיים הבהרתי כי יהיו קשיים בחודשים הקרובים. לשביעות רצוני, כיום אנו יודעים בצורה ברורה ומדויקת את מצבו הכלכלי של המועדון, ואנו נערכים לעונה החדשה בצורה מקיפה כדי שמקרים דומים לא ישנו".

 

"תקציב המועדון לשנה הקרובה יישאר ראוי ביותר לקבוצת צמרת בכדי לעמוד ביעדי הצוות המקצועי. בתקציב יכללו גם תשלומים לכיסוי חובות העבר וסגירת הגרעון בצורה הדרגתית. במקביל לעבודה על תכנית ההתייעלות המשכנו בהכנות לקראת העונה הבאה, במטרה לבנות קבוצה שתתברג בצמרת הכדורגל הישראלי, כראוי להפועל תל אביב. המנג'ר אלי גוטמן מעביר את דרישותיו המקצועיות, ואנחנו כהנהלה עובדים כל העת כדי לספקן. אני משוכנע שכולכם תשמחו לראות בשבועות הבאים את הסגל המתגבש ותעריכו את השקט שבו נעשתה ההכנה המקצועית".

 

החולצה הרשמית לעונת 2016/17 (האתר הרשמי הפועל ת"א)

 

"אמרתי בעבר שנעשו טעויות, ואני בתור ראש המערכת מחויב להסיק את המסקנות שיובילו להתנהלות אחראית וריאלית. ואכן, בזכות הפקת הלקחים ושינוי בפרמטרים הדרושים, ההכנה לעונה הקרובה שונה לחלוטין מההכנה לעונה אשתקד". 

 

בתוך כך, הפועל ת"א פרסמה את המדים החדשים לעונת 2016/17, לאחר שחתמה על הסכם עם חברת נייקי לעונה הקרובה. המנכ"ל ניר ענבר: "חיבור עם מותג העל נייקי הינו צעד חשוב מבחינה אסטרטגית למועדון. שיתוף פעולה זה יבטיח לקבוצה ולאוהדים את מוצרי הספורט הטובים ביותר. אני מודה לאנשי חברת נייקי ישראל על המאמצים ומאחל לכולנו עונה מוצלחת"

עוד באותו נושא: אמיר כבירי, ניקולאס גורבסוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי