Sport1 Banner

גולסה מעדיף את ת"א, למרות ההצעה מחיפה

גולסה
גולסה |

הקשר זכה להצעה ל-3 שנים מהירוקים, אבל צפוי לעבור לצהוב. גם טראורה יצטרף

(גודל טקסט)

במכבי חיפה ששוהה במחנה האימונים באוסטריה מודעים לעובדה כי בצל הנושא החברתי והגיבוש שנראה טוב לעת עתה, הצד המקצועי רחוק מלהשביע רצון בצוות של רוני לוי והמנהל הספורטיבי, תור-כריסטיאן קרלסן.

 

השניים ערכו דיונים לאחר עוד הפסד במחנה האימונים והוחלט על רצון לחיזוק עמדת השוער, המגן השמאלי וגם בקישור ובחוד צפויים שדרוגים.

 

 

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, סוכנו של אייל גולסה, דודו אוואט קיבל הצעה חדשה לשלוש עונות בשכר שמתקרב ל-400 אלף דולרים. הכוונה היא לשים את משקעי העבר מאחור, אך הקשר למרות הכל צפוי לקיים פגישה נוספת עם מכבי תל אביב לה הוא נותן עדיפות. במידה וגולסה לא יגיע לירוקים, עסקת העברתו של שלומי אזולאי תקועה ויש ניסיון לגשר על פערים כספיים בין מכבי תל אביב ומכבי חיפה.

 


לא יהיה קאמבק ירוק (עדי אבישי)

 

לפי שעה לקבוצה שבעה זרים אך הירוקים שואפים כי בתוך חודשיים ניקיטה רוקביציה יזכה באזרחות לאור נשואיו לישראלית ובכך יפנה מקום במצבת הזרים.

 

הקיצוני אלן טראורה מבורקינה פאסו צפוי להיות אחד מאותם זרים כשלעת עתה מחזיקה הקבוצה שבעה זרים, למרות שהשוער ולדימיר סטויקוביץ' ייפרד ככל הנראה מהמדים הירוקים. טראורה יתופקד באגף שמאל כשההערכות הן שאלירן עטר יהיה מחוץ למועדון והקשר שיגיע ממונאקו יתופקד על חשבונו.

 


טראורה, על העמדה של עטר (מכבי חיפה, רשמי)

 

לאור חוסר שביעות הרצון מתפקודו של אוהד לויטה, נבחנת מועמדותו של שוער ישראלי אחר ובשוק המצומצם שמו של אופיר מרציאנו הוא המוביל להצטרף לשורות הירוקים.

 

עמדת המגן השמאלי שפינה טאלב טוואטחה מאוישת כעת על ידי סאן מנחם, אך הירוקים שואפים לצרף ישראלי לעמדה זו כשעומרי בן הרוש עשוי להגיע ממכבי תל אביב. אם תתפנה עמדה של זר עשוי בסיטואציה מסוימת גם להצטרף מגן זר.

 

שמו של עדן בן בסט עלה שוב בשל הפציעה של גליינור פלט והרצון להביא למרכז ההתקפה חלוץ רחבה. לבן בסט יוצע שכר של 220 אלף דולר ובכל מקרה אם יגיע לקבוצת נעוריו שכרו יהיה נמוך במחצית מהשכר שלו בקריית שלום.

 


איך הכל יתחבר? (מכבי חיפה, רשמי)

 

חוסר שביעות רצון לעת עתה ישנם גם מניקיטה רוקביציה ופיראס מוגרבי כשרוני לוי ינסה לשדרג את המערך בתקווה שהם ישתלבו טוב יותר. מחר (שלישי, ישיר בספורט2 החל מ-18:55) תפגוש מכבי חיפה את סקנדרבאו, אלופת אלבניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי