Sport1 Banner

גוטמן: צריך לתקן את השגיאות בהפועל ת"א

גוטמן
גוטמן | צילום: עדי אבישי

האדומים הבטיחו הישארות, המאמן: "צריך תכנית כדי לחזור לצמרת"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב, רק אחרי 3:3 טעון מול הפועל חיפה, הבטיחה את ההישארות בליגת העל שלושה מחזורים לסיום העונה בפלייאוף התחתון. "בסופו של דבר, למטרה הזו הגעתי", סיכם אלי גוטמן. "עברה עונה לא פשוטה, זה באנדרסטייטמנט. נעשו שגיאות בהפועל ת"א וכדי שלא תחזור למצב כזה צריך לתקן את השגיאות". 

"זה לא הזמן לבוא אחרי משחק ולהגיד אילו שגיאות נעשו, אבל אם הפועל תל אביב מגיעה למאבק נגד הירידה זה אומר שיש דברים שצריך לעשות", המשיך מאמן הפועל ת"א. "אני מאוד מעריך את הרצון של השחקנים. ידענו שהמשימה שלנו היא להשאיר את המועדון בליגה, עשינו 11 נקודות בפלייאוף התחתון. בראיה לעתיד, צריכים לעשות תכנית כלכלית, תכנית מקצועית נכונה על מנת שהמועדון יחזור לימים שהוא ידע אותם". 

"עם אמיר כבירי וניר ענבר קבענו שלא מתעסקים בעונה הבאה עד שזה לא נגמר", סיפר גוטמן. "אפשר לומר בוודאות שנשארנו בליגה. ניפגש השבוע ונתחיל לתכנן קדימה מה עושים. אין לי ספק שבעלי הקבוצה חש לא נוח עם זה (אי תשלום המשכורות). יש תקציב וצריך לעמוד בו. יש קצת עיכוב, אבל אני מאמין שזה ייפתר בתקופה הקרובה. זו אחת הבעיות וצריך לוודא שבשנה הבאה זה לא יקרה".


סוף סוף חיוכים בהפועל ת"א (עדי אבישי)

"הפועל תל אביב קבוצה קשה, שמקשה על כל היריבות. לא פשוט להגיע למשחק כל כך חשוב עם לחץ כזה", ניתח מאמן הפועל חיפה אלי כהן. "השחקנים ידעו לחזור מפיגור 3 פעמים וכל הכבוד להם. זו נקודה חשובה, אבל אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו. בשבוע הבא נשחק מול קרית שמונה וזה משחק של להיות או לחדול. בחודש האחרון שחקנים הרימו את עצמם, משהו קורה ואני מאוד שמח. יהיו עוד שלושה משחקים והמאבק יהיה עד הסוף".  

מאמן הפועל חיפה הוסיף לאחר התיקו: "אני מרוצה מהמשחק. למרות שהיינו בפיגור של שני שערים במשחק לחוץ, הגבנו יפה מאוד. ספגנו שער שלישי ושוב ידענו לחזור, הגענו לכמה מצבים, וזאת נקודה מאוד יקרה עבורנו. בכל משחק, לשחקנים יש משקולות על הרגליים. אני שמח שבחודש האחרון צברנו שמונה נקודות. השחקנים הרבה יותר מחויבים".

 

על המשחק מול קרית שמונה בשבוע הבא אמר: "לכל משחק יש את הסיפור שלו. קרית שמונה קבוצה טובה, ושחקניה יבואו במטרה לנצח. אנחנו אנחנו צריכים להתמקד בעצמנו מכיוון שהדברים תלויים בנו וכך נעשה".

 

לגבי אי הכללתו של מהראן לאלא בהרכב: מדובר באחד החלוצים הטובים שלנו. זה היה שיקול מקצועי לא לפתוח איתו במטרה לעבות את מרכז השדה. מהראן הוא סמל בהפועל חיפה, ואנחנו לא מוותרים עליו".

"פאלקושנקו עם שלושה שערים ושני בישולים בשלושת המשחקים האחרונים, מה עוד אפשר לבקש משחקן צעיר? אבל הקרדיט מגיע לכל השחקנים", הבהיר כהן. "אין לנו מקום להישען לאחור. הליגה הזו היא נדנדה אחת גדולה וצריך להישאר עם הרגליים על הקרקע. כל משחק הוא על החיים". 

שלומי ארבייטמן, שהבקיע צמד, אמר בסיום: "זו נקודה קשה ומגיע לנו. אנחנו מסתכלים אך ורק על עצמנו. הרבה קבוצות לא היו חוזרות פה למשחק. נקודה זה גם טוב לנו. אנחנו בתקופה טובה מאוד, יש לנו שני משחקים על החיים. נקווה שנישאר בליגה. פאלקושנקו שחקן יוצא מן הכלל, הוא יגיע רחוק ואני מחזיק לו אצבעות".


מי מהאדומים יישאר בעונה הבאה? (עדי אבישי)

עוד באותו נושא: אלי גוטמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי