Sport1 Banner

גוטמן נפגש עם אוואט, חן עזרא קרוב להפועל ת"א

עזרא
התמונה הוסרה | מערכת ספורט1

הקשר שסיכם את תנאיו גם במכבי ת"א, זכה להצעה מפתה במיוחד מהאדומים

(גודל טקסט)

חן עזרא הפך לשם החם בחלון ההעברות הנוכחי. לאחר חיזורים ממכבי תל אביב, בשורותיה למעשה הוא סיכם את תנאיו למקרה שיבחר לשחק בצהוב, גם הצד האדום של העיר מגשש בכיוון. לאחר שלא הסכים להצעה כספית חדשה של 220 אלף דולר מהירוקים עזרא החליט לעזוב את מכבי חיפה.

 

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף כבר הגיש לעזרא הצעה כספית גבוהה לאחר שנפגש עם דודו אוואט כבר לפני מספר שבועות, אלא שלספורט1 נודע כי אלי גוטמן לוחץ לצרף את הקשר דווקא לחודורוב.

 

 

גוטמן סימן את עזרא כשחקן המוביל בקבוצה בעונה הבאה ונפגש בימים האחרונים עם דודו אוואט, שחקן העבר שפתח סוכנות שחקנים בנוגע להחתמתו של חן עזרא על חוזה ארוך טווח לשלוש שנים.

 

בפגישה שהתקיימה במלון דן אכדיה בהרצליה הבהיר מאמן הפועל תל אביב שהוא בונה על עזרא כשחקן מרכזי בעונות הקרובות. גוטמן הסכים להכנסת סעיף יציאה לאירופה בחוזהו של עזרא שעדיין שואף להתקדם מעבר לים.

 


עזרא, בראש סדר העדיפויות של גוטמן (ערן לוף)

 

מערכת היחסים בין גוטמן לאוואט בנבחרת הייתה טובה, ולראייה כשגוטמן החליט שיוסי בניון לא יהיה חלק מסגל הנבחרת, אוואט שידוע בקרבתו לקפטן מכבי חיפה לשעבר, מעולם לא ביקר את המהלך.

 

בפגישה אוואט הבטיח לגוטמן שאם עזרא לא יעבור לחו"ל במהלך הקיץ, הפועל ת"א תקבל עדיפות על קבוצה אחרת בישראל.

 

ביומיים האחרונים מרותק גוטמן למיטתו בשל שפעת, אך גורמים בהפועל ת"א הבהירו: "אלי רוצה את חן עזרא בהפועל תל אביב והוא בראש סדר ההעדפות שלו. מאמינים שהמהלך יסתדר".

 


גוטמן, היעד מספר 1 שלו (עדי אבישי)

 

בנוגע למימון העסקה, גורמים חיצוניים אמורים להשתתף בשכרו של עזרא שיהיה מעל 300 אלף יורו לעונה.

עוד באותו נושא: אלי גוטמן, דודו אוואט, חן עזרא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי