Sport1 Banner

גוהו סיכם במכבי ת"א, קאיראט מסרבת לשחררו

ז'ראר גוהו
ז'ראר גוהו |

הצהובים בעקבות החלוץ שכבש מולם במוקדמות. סה מבוקש ביוון וקפריסין

(גודל טקסט)

לא מעט שמות של חלוצים הוזכרו כמועמדים להגיע למכבי תל אביב, שגם ניסתה להחתים במהלך הקיץ הנוכחי את תומר חמד ואהרון שוינפלד. אולם שחקן שעשה לצהובים לא מעט צרות לאחרונה כבר נמצא על סף סגירה. בכיוון ההפוך, נראה ששחקן שכבר נמצא בסגל של שוטה ארבלדזה נמצא בדרכו החוצה. 

ז'ראר גוהו, חלוץ קאיראט שגם כבש מול מכבי תל אביב במפגש המוקדמות בין הקבוצות, סיכם את תנאיו בקבוצה ונראה קרוב מאוד להצטרפות. הקבוצה הקזחית כרגע מסרבת לשחררו, אבל השחקן בן ה-27 בהחלט הרשים את חברי הצוות של הצהובים שלא מוותרים על צירופו. החלוץ מחזיק בחוזה עד קיץ 2017 בקזחסטן, כאשר ערכו נאמד כיום בשני מיליון יורו.


גוהו וטיבי, בקרוב ילבשו יחד צהוב? (ערן לוף)

גוהו המאסיבי (1.84 מ') הציג יכולת מצוינת בצמד המפגשים מול מכבי תל אביבוגם הספיק לרשום בשנים האחרונות 5 הופעות במדי נבחרת חוף השנהב. הוא כבר שיחק בליגה במרוקו, בשווייץ, בטורקיה ובקרסנודאר הרוסית לפני שהגיע לקאיראט. במדי המועדון הקזחי כבר הבקיע 50 שערי ליגה ב-62 הופעות.


גוהו וארשאבין, כבר ביקרו כאן לאחרונה (אודי ציטיאט)

על פי דיווח ביוון, אורלנדו סה מתקרב לפאוק סלוניקי. קשר בין המועדונים כבר נוצר עם צירופו של אייל גולסה וכעת במועדון היווני בוחנים את הצטרפותו של החלוץ הפורטוגלי, שהגיע לתל אביב בינואר האחרון.

במקביל, בקפריסין פורסם כי אורלנדו סה נמצא על הכוונת של א.א.ל לימסול מהליגה המקומית. על פי הדיווח, השחקן נמצא "ברשימה השחורה של מכבי ת"א, שמעוניינת להשאילו לקבוצה אחרת". ולא מדובר בזירה חדשה בשבילו. 


ארבלדזה, מחפש חיזוק (אודי ציטיאט)

סה כבר שיחק בעבר במדי א.א.ל לימסול והספיק להבקיע 18 שערי ליגה ב-39 משחקים עם הקבוצה הקפריסאית. הוא הגיע לשם מפולהאם ועזב ללגיה ורשה, ממנה עבר לרדינג והמשיך אחרי תקופה קצרה למכבי תל אביב. 

כפי שכבר פורסם כאן באתר ספורט1, למכבי תל אביב הוצעו מספר שמות בולטים של חלוצים אפשריים. שני האחרונים ברשימה הם פאבלו דניאל אוסבלדו, אקס יובנטוס, רומא ואינטר ששוחרר לאחרונה מבוקה ג'וניורס, וטים מטאבז' הסלובני, שחזר לאחרונה לאאוגסבורג מתקופת השאלה בבולוניה. ככל הנראה, האחרון ירד מהפרק.


אורלנדו סה, מבוקש ביוון ובקפריסין (אודי ציטיאט)

עוד באותו נושא: אורלנדו סה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי