Sport1 Banner

גארסיה: "מכבי ת"א – התקופה הטובה בקריירה"

גארסיה. הרגשתי שהמעמד שלי אינו כמו שהיה
גארסיה. הרגשתי שהמעמד שלי אינו כמו שהיה |

הבלם הספרדי שעזב לאלניאספור, נפרד בדמעות. עטר מתקרב, גם גולסה בדרך

(גודל טקסט)

"כינסתי את מסיבת העיתונאים כדי להיפרד מהאוהדים ומהקבוצה", כך אמר הבלם קרלוס גארסיה, שעזב את מכבי תל אביב וחתם לשנתיים באליאנספור הטורקית (פורסם לראשונה בספורט1), במסע"ת לציון פרידתו מהקבוצה אחרי ארבע שנים, "לפעמים בחיים צריך לקחת החלטות קשות. הרגשתי שאני לא מספיק חזק בהרכב במועדון כפי שהייתי ואמרתי בזמנו שאם ארגיש כך לא אמשיך".

 

הספרדי הוסיף: "זאת היתה החלטה קשה מאוד בשבילי, אבל ברגע שאני לא יכול לתת יותר את כל כולי זאת בגידה באוהדים. אני רוצה שיזכרו ממני דברים טובים ולא דברים רעים. להישאר כאן במקום כזה (כמחליף) זה לא להיות עצמי. אני לא אוהב להפסיד אפילו במשחק מול הבת שלי, והיא בת חמש. אני חייב אתגר חדש שיזין אותי, שארגיש שאני תורם, מנצח".

 

 

"יש לי המון זכרונות מישראל לא רק מכדורגל, אלא גם אישיים. הילדה שלי נולדה כאן. השנים הכי שמחות שלי ככדורגלן היו כאן בישראל, במכיב תל אביב. יותר מאשר היו לי בברצלונה, היכן שגדלתי. אני רוצה להודגות שוב לאוהדים על כל האהבה שלי".

כאן החל גרסיה לדמוע ואמר: "נתתי 100% למכבי בכל משחק ומשחק, נתתי את הכל, גם אם עשיתי טעויות, גם אם היו משחקים לא טובים. התרגשתי מכל האוהדים שפנו אלי ובירכו אותי לשלום, לא יכולתי לענות לכולם אבל אני אוהב את כולם. זה כבוד בשבילי כשמשווים אותי לשורה אובארוב. הוא היה שוער גדול ואדם גדול".

גארסיה. "לא רציתי להגיע למצב שיגידו לי שאין בי צורך" (דני מרון)

הבלם הוסיף שלא עזב את קריית שלום בגלל שקיבל חוזה בטורקיה לכמה עונות. "נכון שבמכבי היה לי חוזה לעונה אחת נוספת בלבד, אבל זה לא השפיע על הרצון שלי לעזוב. כמו שאמרתי, הרגשתי שאני כבר לא במעמד שהייתי בו קודם וגם רציתי למנוע מצב שבו מכבי תגיד לי שאין לה צורך בי יותר".

על הג'נרל מנג'ר, ג'ורדי קרויף: "היינו רבים המון, לא תמיד הוא אהב מה שעשיתי, אבל גם היינו חברים טובים. מצד שני, אני תמיד ידעתי לכבד את זה שהוא הבוס שלי. למה הוא לא כאן לצדי? כי זה יום קשה גם בשבילו שאני עוזב. בכל מקרה אני מודה לקרויף על כל מה שעשה למעני".

על חדר ההלבשה: "יצאתי לי להיות עם שחקנים מיוחדים, עם אופי של מנהיגים. כמו שרן (ייני), יואב (זיו) וכרגע נשאר רק גל (אלברמן). שחקנים שמגיעים למכבי צריכים להראות אופי, לדעת מה זה מכבי ולאן הגיעו. אני בטוח שגל (אלברמן) יוכל ללמד אותם.

איגייבור וסה: אין לנו שום הצעה מאירופה

שוטה ארבלדזה, מאמן מכבי תל אביב, שוחח עם נוסא איגיבור ואורלנדו סה שהודיעו לו כי אין להם שום הצעה ממועדון אירופי ובכוונתם להמשיך במכבי תל אביב. הניגרי הוסט קדימה יותר והראה ניצוצות ב-0:3 על גוריצה הסלובנית וגם סה הפגין יכולת טובה, אך המאמן ביקש לשחרר את השניים שלא הצליחו להרשימו בשבועיים האחרונים.

 

הבלם טל בן חיים שלא שותף כלל נגד גוריצה עשוי לקבל את חולצת ההרכב לאחר עזיבתו של קרלוס גארסיה. אפשר שארבלדזה מתכוון להפוך את המגן עומרי בן הרוש לבלם ואת המגמה נוכל לראות כבר ביום חמישי נגד גוריצה. הבלם הנוסף, איגור פיליפנקו עדיין לא כשיר לשחק לאחר שלא התאמן במשך חמישה שבועות.

 

יוסי בניון יערוך הופעת בכורה נגד גוריצה כשהחלוץ עדן בן בסט אמור לעזוב לאחר שובה של הקבוצה מסלובניה ככל הנראה למכבי חיפה המגלה בו עניין.

 

מלבד שני הזרים שבדרך השיחות עם אייל גולסה יתחילו עם שובו של נציגו, דודו אוואט מאירופה. בנוסף לגולסה ממתינים במכבי תל אביב להשלמת מהלך רכישתו חזרה של אלירן עטר שיחתום על חוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת בחוזה בו ירוויח כ–400 אלף יורו לעונה.

 


פיליפנקו, עדיין לא כשיר (ניר קידר)

 


בניון. יפתח מול הסלובנים? (ניר קידר)

עוד באותו נושא: קרלוס גארסיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי