Sport1 Banner

ברגע האחרון: יחזקאל חתם במכבי תל אביב

חוזר לצהוב. יחזקאל
חוזר לצהוב. יחזקאל |

נרכש מהפועל ת"א עבור 735 אלף יורו. קרויף החמיא: "יהלום הזקוק לליטוש"

(גודל טקסט)

לאחר משא ומתן ארוך, שגיב יחזקאל עובר למכבי תל אביב. במסגרת העסקה אשר פורסמה לראשונה בספורט1, הצהובים שילמו להפועל תל אביב 735 עבור שירותיו של החלוץ, שירוויח 100 אלף בעונה הנוכחית וסכום זה עוד עשוי לגדול בהמשך.
 

מתרגל בחזרה לצבע. יחזקאל מוצג (מכבי ת"א – האתר הרשמי)

החלוץ ששיחק במועדון בגיל הנוער בין 2010 ל-2013 הסתפק בהצהרה קצרה לאתר הרשמי: "אני מצפה לאתגר בכליון עיניים ואני מקווה להצליח בקבוצתי החדשה".

ג'ורדי קרויף היה קצת יותר "נדיב" במילותיו והפגין שביעות רצון גדולה. "אנו שמחים לצרף את שגיב בחזרה למכבי ת"א", אמר המנג'ר הספורטיבי, "לפעמים ישנם צמתים בחיים ולאחר שבחנו את הסגל שלנו ואת השוק הישראלי בחיפוש אחר שחקנים צעירים ומוכשרים היכולים לחזק אותו, סימנו את שגיב כהחתמה אסטרטגית. הוא כמו יהלום שזקוק לליטוש ואנו מחכים לעבוד איתו קשה מידי יום על מנת שיגשים את הפוטנציאל שלו".

מכבי ת"א שתשחק בליגה האירופית, חיפשה חיזוק לחלק ההתקפי לאחר שנפרדה מאורלנדו סה, ומצאה אותו דווקא אצל היריבה העירונית. יחזקאל שחתם על חוזה לשלוש שנים יהיה הרכש השביעי של הצהובים בקיץ שהספיקו לרשום אותו בזמן לשלב הבתים.


יחזקאל ורייכרט. דרכים הפוכות (עדי אבישי)

 

בנוסף, הבלם הצעיר, פאדי נאג'ר שהגיע להפועל ת"א במסגרת עסקת ארון שוינפלד ממכבי נתניה, יצטרף גם הוא למכבי ת"א. נג'אר הוא בלם נבחרת הנוער ויכול לשחק גם כמגן שמאלי. הוא נחשב כישרון גדול ומדובר בשחקן נוסף שחוצה את הכביש ביממה האחרונה אחרי החלוץ רז יצחק שחזר למכבי תל אביב אחרי עונה באדום.

ג'ורדי הציע שני מיליון יורו, וסורב?

אתר "מוצארט ספורט" טוען כי הצהובים הציעו 2 מיליון יורו תמורת מיכאילו ריסטיץ' הבוסני, אך הצעתם נדחתה על ידי הכוכב האדום. בכתבה מצוטט זבזדאן טרזיץ', בכיר בכוכב האדום, שאישר כי את עצם ההצעה וטען כי המליץ להנהלה הבכירה לסרב.

 

ריסטיץ' (ימין), מתרחק מקריית שלום (GettyImages)

 

ריסטיץ' הוא מגן שמאלי בן 20, אשר מסוגל גם לשחק במרכז המגרש או בכנף שמאל. לפי "מוצארט ספורט", ההצעה של מכבי ת"א כללה גם סעיף המזכה את הכוכב האדום ב-20% ממכירה עתידית של ריסטיץ', וכי הכוכב האדום מצויה בקשיים כלכליים.

במקביל, הבלם הצעיר, פאדי נאג'ר שהגיע להפועל תל אביב במסגרת עסקת ארון שוינפלד ממכבי נתניה, יצטרף למכבי תל אביב. נג'אר הוא בלם נבחרת הנוער ויכול לשחק גם כמגן שמאלי. הוא נחשב כישרון גדול ומדובר בשחקן נוסף שחוצה את הכביש ביממה האחרונה אחרי החלוץ רז יצחק שחזר למכבי תל אביב אחרי עונה באדום.

עוד באותו נושא: פאדי נג'אר, שגיב יחזקאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי