Sport1 Banner

בפולין טענו: "המעבר של ניקוליץ' למכבי ת"א קרוב"

ניקוליץ'
ניקוליץ' | צילום: Gettyimages

חלוץ לגיה ורשה עתיד להרוויח מיליון יורו בעונה. גם פלקושצ'נקו על הכוונת

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב במירוץ נגד הזמן כדי להנחית שחקני רכש. אחרי הגרלת הבתים של הליגה האירופית ברור לצהובים כי כעת זה הזמן לפתוח את הכיס והבעלים מיץ' גולדהאר אף אישר את המהלך. על הפרק: חלוץ ומגן זרים.

 

השם הזר המוביל על פי דיווחים הוא זה של חלוצה ההונגרי של לגיה ורשה, נמניה ניקוליץ', כשגם ז'ראר גוהו מקאיראט עדיין על המדף. קשישטוף ברומר, עיתונאי פולני, הבהיר בשיחה עם ספורט1: "ניקוליץ' צפוי לשחק עם לגיה נגד רוך חוז'וב, אך ייתכן שאחרי המשחק יודיע על עזיבה. המעבר שלו למכבי ת"א קרוב מאוד. הוא מתכנן לטוס לישראל כדי לנהל משא ומתן, אבל אנחנו עדיין לא יודעים מתי".

 

 

בתקשורת הפולנית טענו כי לגיה ורשה, האלופה המכהנת, תמכור את חלוץ נבחרת הונגריה רק תמורת הצעה בסך 4 מיליון יורו. השחקן עצמו מרוויח בבירת פולין 450 אלף יורו בעונה, אבל במכבי תל אביב ישודרג שכרו למיליון יורו לעונה, יותר מפי 2. ההבדל בשכר הוא מה שעתיד לשכנע את החלוץ לוותר על קמפיין ליגת האלופות, וגם על הצעה מהאל סיטי מהפרמייר-ליג. 

 

בשביל שכר כפול, לא הייתם פועלים כמוהו? (Gettyimages)

 

"בשנה שעברה פרדראג ראיקוביץ' הגיע בשניה האחרונה, אז גם העונה לא נופתע אם יהיה כאן רכש גדול", אמרו בקבוצה.

 

בגזרה הישראלית מי שנמצא על הפרק שוב הוא מקסים פלקושצ'נקו, ילד הפלא של הפועל חיפה. מכבי תל אביב תהיה מוכנה לשלם ליואב כץ 750 אלף יורו ולצרף את מתן חוזז ושחקן נוס לעסקה. גם מכבי חיפה רוצה את השחקן הצעיר כשתג המחיר של יואב כץ הוא 1.5 מיליון יורו.

 


פלקושצ'נקו, יהלום לקריית שלום? (לירן קרפ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי