Sport1 Banner

בניון וגל אלברמן צפויים לפתוח בהרכב מול זניט

בניון ואלברמן. הצהובים מאמינים בותק וניסיון
בניון ואלברמן. הצהובים מאמינים בותק וניסיון |

נמכרו למעלה מ-10 אלפים מנויים לשלב הבתים. ואיזו הבטחה קיבלה אופ"א?

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שבה לאימונים ותפתח רשמית בהכנות למשחק הליגה האירופית הקרוב מול זניט המשחק ייערך בנתניה, ארבעה ימים אחרי שהאצטדיון חווה הפסקת חשמל במהלך המשחק בין הצהובים לבית"ר ירושלים (2:2) וכמו כן נרשמו תלונות על הרשת השקופה שהותקנה באחד היציעים.

 

מבדיקות שביצעה חברת חשמל בנושא התברר כי התקלה נגרמה בשל צריכת חשמל גבוהה. מנהל האצטדיון בנתניה אילן יבלקובסקי הבטיח לאנשי אופ"א כי אין חשש שהתקלה תחזור על עצמה במשחק מול זניט. כמו כן הוחלט כי הרשת סביב אוהדי בית"ר ביום ראשון לא תותקן מחדש ביום חמישי. את המשחק ינהל השופט הסלובקי איבן קרוז'ליאק והציפייה היא לכ-13 אלף צופים.

 

 

בקבוצה מנסים לעשות הפרדה מהמשחק נגד בית"ר ירושלים שעל פי שחקנים בקבוצה "עדיין תקוע לנו חזק במחשבות", ומספר שחקנים שוחחו עם החלוץ טל בן חיים ועודדו אותו בצל הביקורת על המהלכים שהוגדרו כאגואיסטים ולא קבוצתיים מצדו, לאחר שלא מסר במה שאולי היה הופך ל-1:3 על בית"ר ומכריע את ההתמודדות. באימונים בולט במיוחד חלוץ הרכש מהפועל תל אביב שגיב יחזקאל, ששב לקריית שלום לאחר שנמכר להפועל תל אביב ב-2013. יחזקאל זוכה לאימונים מיוחדים ומוקדשת לו תשומת לב מיוחדת כדי להכשירו לשחק במספר עמדות בקו הקדמי.

 

יחזקאל באימון הבכורה. מרשים את ארבלדזה (האתר הרשמי)

 

הכוונה היא לשלב את יחזקאל בהקדם ונראה שכבר בעוד שבועיים בדרבי נגד הפועל תל אביב יחזקאל יערוך את הבכורה שלו. גורם המקורב למועדון סיפר: "ארבלדזה מחזיק מיחזקאל וגם באימונים הוא עושה דברים נפלאים. הוא ישחק כשיהיה מוכן וכאשר הלחץ סביבו יירד".

 

אז יחזקאל לא צפוי להיכלל בסגל מול זניט, אבל מי שצפויים לפתוח הם יוסי בניון וגל אלברמן, כאשר גם איגור פיליפנקה ואבי ריקן אמורים להיות ב-11 במקומם של טל בן חיים, דור פרץ, עומרי בן הרוש ונוסא איגייבור.

 

בנוסף, הצהובים יזכו באופן לא מפתיע לעידוד מסיבי מהיציעים. למעלה מעשרת אלפים אוהדים רכשו מנוי מיוחד לשלב הבתים באירופה ויגיעו לתמוך בקבוצתם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי