Sport1 Banner

בני סכנין: אמיר חלאיילה דורש לעבור למוסקרון

חלאיילה. הכוכב הצעיר מצפה להשתחרר
חלאיילה. הכוכב הצעיר מצפה להשתחרר | צילום: ערן לוף

הבלגים רוצים שהחלוץ הצעיר יצטרף בהשאלה. גנאים ייפגש עם מירי רגב

(גודל טקסט)

בני סכנין תפתח רשמית את עונת 2016/7 כשתשוב לאימונים בעוד כעשרה ימים, ובמועדון מנסים לעשות ככל שבאפשרותם כדי להתחזק ולהשכיח את עזיבתם של איציק כהן, דייגו קאצ'ובה, פיראס מוגרבי, וויאם עמאשה ושלומי אזולאי שלא צפוי להמשיך בשל דרישות שכר גבוהות.

בשל כך נציגת המגזר החזירה את החלוץ מוחמד בדארנה בן ה-19, שהושאל להפועל עפולה מהלאומית בעונה שעברה ובהנהלה הבטיחו לו כי יזכה לדקות אחרי חצי עונה מצוינת בעמק: "אני מתכוון לשחק עם קבוצת האם שלי ורוצה להמשיך באותו קצב שבו הייתי בעפולה עם לחמן. אני מתלהב ומחכה להתחיל את העונה", אמר החלוץ הצעיר.

עם זאת, בדארנה הבהיר כי הוא אכן מצפה לדקות כפי שהובטח לו: "אם אראה שאני לא אשחק, אעדיף לשקול הצעות אחרות שיש לי". מי שהתעיינה בצירופו לעת עתה היא הפועל אשקלון, העולה החדשה לליגת העל, וכן קבוצות הלאומית מכבי נתניה, הפועל עכו והפועל עפולה שהייתה שמחה להשאירו.

אבוקסיס. שני החלוצים הצעירים שלו דורשים לשחק (דני מרון)

שחקן צעיר נוסף שמתוכנן לצאת למחנה באנטליה הוא החלוץ אמיר חלאיילה, שקיבל הצעה ממוסקרון הבלגית להשאילו לעונה הקרובה עם אופציית רכישה, אך בסכנין מתעקשים להשאירו בקבוצה למרות רצונו העז להתקדם.

בניסיון למלא את החור שנוצר בהגנה כתוצאה מעזיבתו של איציק כהן להפועל כפר סבא, סכנין שוקלת לצרף בלם זר וכן נבחנת אפשרות צירופו של עאיד חבשי, בלם מכבי חיפה שמבקש לצאת לעונת השאלה ובעקבותיו נמצאות גם בני יהודה, הפועל רעננה וקריית שמונה.

סיראז' נסאר שכבר חתם בסכנין, עדיין לא הצטרף בצורה רשמית מכיוון שבמועדון ממתינים לשחרורו מהפועל תל אביב. במקביל הפועל ב"ש חזרה לגשש בנוגע לברזילאי ז'אורז'יניו, שסכנין מנסה להשאירו במועדון ללא שדרוג בשכר. 

ז'אורז'יניו. באר שבע עדיין לא ויתרה עליו (ערן לוף)

שני שחקנים הוספים שעשויים להצטרף למועדון בימים הקרובים הם החלוץ שחר הירש ממכבי חיפה שנמצא במו"מ וכן דיא סבע, שהחמיץ את מרבית העונה האחרונה בנתניה עקב פציעה, וייפגש עם ראשי המועדון במהלך היום.

סכנין עדיין מתקשה לאשר את איצטדיון דוחה לעונת המשחקים הקרובה וצפויה לעבור לשחק בעכו עקב דרישות ההתאחדות לכדורגל לשפץ את המגרש. "מדובר בשיפוץ של 2 מיליון שקל ולעירייה שלנו אין כסף לשיפוץ בסכום כזה וגם אין מספיק זמן. נשב בקרוב עם מירי רגב ונבקש גמישות בנושא, ונבדוק אם אפשרי שיתנו לנו לעשות זאת בעונה הבאה", אמר ראש עיריית סכנין מאזן גנאים.

עוד באותו נושא: אמיר חלאיילה, מוחמד בדארנה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי