Sport1 Banner

בן שמעון רצה את קפילוטו, טביב הביא בלם אחר

טביב. בינתיים כולם עוזבים אותו
טביב. בינתיים כולם עוזבים אותו |

בניגוד לרצון המאמן, סגר בעלי בית"ר עם מורי. קפילוטו סגר בהפועל חיפה

(גודל טקסט)

רן בן שמעון קיבל שיעור ראשון לגבי הצפוי לו בבית"ר ירושלים, כשאלי טביב החתים את דן מורי לשנתיים למרות שהמאמן ביקש מהבעלים להאריך את החוזה של ניסו קפילוטו כמי שהוא מעוניין בו. האחרון סגר בהפועל חיפה. 

 

בית"ר סיכמה עם דן מורי לעונה עם אופציה לעונה נוספת. הבלם, שנכשל בעונה שעברה בבני יהודה ולפני זה חווה בעיקר את הספסל של ויטסה במשך שלוש שנים, יקבל מטביב סכום של 110 אלף דולר לעונה.

 

 

לגבי אבוחצירה, המנהל מגעים עם בית"ר, הרי שהשחקן אמר למקורביו כי מבחינתו הוא משוחרר ממכבי חיפה ולכן אין כרגע כל מניעה שיחתום בקבוצה אחרת. לגבי התביעה שלו כנגד הירוקים הרי שהיא מתייחסת לעונות קודמות.

 

ובעניין אחר טביב לא ידע עד הרגע האחרון שניקיטה רוקביציה חתם במכבי חיפה. ממש דקות לפני הפרסום הרשמי, התקשר סוכנו של שחקן הכנף האוקראיני לבעלים של בית"ר, בישר לטביב שהירוקים ישלמו את סעיף השחרור (400 אלף יורו) ועדכן אותו בפרטי החוזה.

 

מורי. 110 אלף דולר למשך שלוש עונות (עדי אבישי)

 

עזיבתו של רוקביציה מותירה חלל גדול בחוד של בית"ר משום שגם שחקן הכנף השני, עומר אצילי, צפוי לעזוב את המועדון מיד בתום הליך הבוררות שלו. גורם המקורב לאחד הצדדים הגדיר את הסיכויים שטביב ואצילי יתפייסו כ"קלוש ביותר". רוקביציה (14) ואצילי (7) כבשו יחד 21 שערים בעונה החולפת, בעוד איתי שכטר, היחיד מהשלישייה הפותחת שנשאר, כבש רק שלושה ולא חווה מספרים דו ספרתיים מאז עונת 2009/10.

 

על הנייר יכולים דובב גבאי וארסניו ואלפורט להיכנס לנעליים הגדולות של אצילי ורוקביציה, אלא שהזר ההולנדי בן ה-21 עדיין לא מבושל ולגבי החלוץ הישראלי הרי שטביב מעוניין קודם כל שגבאי יקצץ בחוזהו אחרת לא ימשיך. יעקב בריהון, שסיכם בצהוב שחור, אבל טרם חתם אמור לשחק אף הוא בכנפיים.

 

 

בן שמעון. האוהדים צעקו לו "אל תהיה בובה של אלי" (אודי ציטיאט)

 

אחרי שלה פמיליה כבר פרסמה בשבוע שעבר אזהרה לטביב ונציגיה אף לא הגיעו לאימון, מתכוונות גם קבוצות אחרות לפתוח בהליכי מחאה נגד הבעלים אם לא תיפסק מדיניות ה"שדרג ומכור". רק חמישים אוהדים טרחו ובאו לאימון הבכורה ברביעי וצעקו למאמן בן שמעון: "אל תהיה בובה של אלי, רוצים קבוצה לאליפות". 

עוד באותו נושא: ניקיטה רוקביציה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי