Sport1 Banner

בן שמעון יערוך חמישה שינויים בהרכב בית"ר

|

הירושלמים יארחו את כפ"ס בשבת, שכטר: "איכזבנו את המועדון והקהל"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת המשחק נגד הפועל כפר סבא במוצאי שבת (20:10, ישיר בספורטHD1) באיצטדיון טדי לאחר שצברה שש נקודות בלבד בחמשת המחזורים הראשונים של העונה.


בצוות המקצועי החליטו לבצע זעזוע בהרכב הראשון על מנת לעורר מעט את השחקנים לאחר התבוסה הכואבת 4:0 להפועל חיפה ונראה שלא פחות מחמישה שינויים יערוך בן שמעון בהרכב.

אריק סאבו, דוד קלטינס, דן מורי ומרסל הייסטר שהתאושש מפציעה צפויים להיות ב-11, כשגם יעקב בריהון עשוי להיכנס להרכב של בן שמעון, מה שעשוי להשאיר את קלאודמיר פריירה מחוץ ל-11. עוז ראלי וחסוס רואדה שהיו מהחלשים יותר במשחק האחרון צפויים להמשיך למרות זאת בהרכב של בן שמעון.
 

בתוך כך, הקבוצה מהבירה ערכה היום הרמת כוסית לקראת ראש השנה, בתקווה כי השנה החדשה תביא איתה אנרגיות חיוביות יותר לקבוצה שעד כה לא מצליחה לממש את הפוטנציאל שלה מאז פלייאוף הליגה האירופית.
 

שכטר. השבוע הכי קשה מאז שהגיע לבית"ר (ערן לוף)

"עברנו שבוע קשה. להפסיד בצורה כזו זו מכה קשה לפנים, אבל בכדורגל אין הרבה זמן לבכות על מה שהיה", הודיע איתי שכטר. "איכזבנו את המועדון ואת הקהל, אני מאמין שזו פעם אחרונה שבית"ר תיראה ככה במשחק. זה היה השבוע הכי פחות נעים שהיה לי מאז שהגעתי לבית"ר. מועדון טוב וחזק יודע להרים את עצמו זה מה שנעשה".

שכטר דיבר בנוסף על המשחק בשבת: "אחרי ההפסד בשבוע שעבר המשחק מול כפר סבא הופך לסופר חשוב. נצטרך להיות הרבה יותר רעים. אין משחקים קלים, רוצים לצאת לחג עם שלוש נקודות".

הקפטן דן איינבינדר: "עברנו ימים לא קלים מאז ההפסד להפועל חיפה, אבל אנחנו שמחים שיש לנו הזדמנות לתקן בשבת ולצאת לשנה שמחה טובה ומתוקה".


קלאודמיר ישלם את המחיר? (דני מרון)


בשבועיים האחרונים החלו להתאמן בקבוצה הבוגרת שלושה שחקנים מהנוער: דור קוסטה, דקל כהן ועוז סיטון שבעונה שעברה כמעט נזרקו מהמועדון על ידי המאמן דאז צחי טיאר, אלא שבתחילת העונה הזו המאמן החדש של קבוצת הנוער, יואב תבריזי יחד עם המנכ"ל משה דמאיו החליטו להשיב אותם למועדון.

הבולט מכולם הוא דקל כהן בן ה-19. "מדובר בשחקן כישרוני מאוד בעל שליטה בכדור וראיית משחק. זריז, מהיר ועם יציאה מהירה מהמקום. אין ספק שאם ימשיך לעבוד קשה הוא יגיע לרמות הגבוהות, אמר מאמנו יואב תבריזי, שהביא אגב את דוד קלטינס מהפועל ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי