Sport1 Banner

בכר: "מהשבועות היותר מתאגרים. בוזגלו יישאר"

המאמן מאמין בו. בוזגלו
המאמן מאמין בו. בוזגלו | צילום: דני מרון

מאמן ב"ש התייחס לסלטיק אחרי ה-2:4 על בית"ר: "לא פייבוריטים, נגיע מוכנים"

(גודל טקסט)

בעיצומה של אחת התקופות העמוסות והמורכבות שידעה בשנים האחרונות, הפועל באר שבע סימנה V נוסף עם 2:4 על בית"ר ירושלים בגביע הטוטו. כבר בשלישי תערוך האלופה משחק נוסף בגביע הטוטו (מול אשדוד) ויומיים מאוחר יותר תשחק נגד מכבי חיפה במסגרת "אלוף האלופים".

ברק בכר ביצע חילופים רבים במהלך המשחק, זאת מתוך רצון לחלק את הכוחות בתקופה עמוסה זו. בסיום הוא סיפר: "החילופים נקבעו מראש. זה אחד השבועות המאתגרים בקריירה שלנו והרבה דברים מתוכננים. קשה מאוד לצפות עם כל השינויים האלה לכדורגל טוב. אנחנו ניתן את הדעת על מה שלא היה טוב. אבל לנצח קבוצה טובה ולהבטיח רבע גמר זה גם טוב".

"עם סגל כמו שיש לנו אנחנו מגיעים לכל משחק ברצינות. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק וללכת על כל תואר אפשרי", התייחס מאמן באר שבע להבדלים בין מוקדמות ליגת האלופות לגביע הטוטו. ואפרופו האלופות, זה מה שהיה לבכר לומר בהקשר המפגש הקרוב עם סלטיק: "אנחנו לא פייבוריטים, שאף אחד לא יטעה, אבל נגיע מוכנים".


"רוצים לנצח בכל תחרות" (דני מרון)

מי שעלול להיעדר מהמפגש הכפול עם אלופת סקוטלנד הוא מיגל ויטור. בכר דיבר גם על כך ואמר: "הוא סובל ממתיחה ברצועה של הברך, אבל יש שיפור משמעותי ואני מקווה שיהיה כשיר למשחק נגד סלטיק. בכל מקרה, יש לנו מספיק שחקנים טובים".

ומה לגבי עתידו של מאור בוזגלו, שבעצמו הצהיר כי הוא מתכוון להישאר בבירת הנגב? "אני לא רואה סיבה שבוזגלו לא ימשיך. הוא היה מצוין במשחק", אמר בכר.


בכר, מחלק את הכוחות בין השחקנים (דני מרון)

מי שעוד סייע לבאר שבע לנצח את בית"ר היה מאור מליקסון, שנכנס במהלך המחצית השניה והוביל את קבוצתו למהפך. בסיום הוא התפנה לדבר על המשימה החשובה יותר שמצפה לו ולחבריו – הקרב על הכרטיס לשלב הבתים של הצ'מפיונס. 

"זו הגרלה לא פשוטה, סלטיק רגילה למעמדים האלה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו", סיפר הקשר והוסיף: "אני וניר ביטון (שחקן סלטיק) חברים טובים, אבל עדיין לא דיברתי איתו בעקבות ההגרלה".

עוד באותו נושא: בוזגלו, בכר, מליקסון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי