Sport1 Banner

בית"ר תחת טביב: שטיח לדרוך עליו

רוקביציה. קרא למכבי חיפה מועדון גדול כאילו הגיע מרעננה
רוקביציה. קרא למכבי חיפה מועדון גדול כאילו הגיע מרעננה |

נטישת רוקביציה והחתמת בריהון ממשיכים את הקו: סוג של הפועל פ"ת

(גודל טקסט)

לא חלפה שעה מאז שרן בן שמעון  הודיע כי הוא מעוניין מאוד להשאיר את ניקיטה רוקביציה בבית"ר ירושלים, ומלך השערים של הצהובים שחורים חתם במכבי חיפה. ואם זה לא מספיק בהודעה לעיתונות אמר שחקן הכנף האוקראיני:  "שמח להגיע למועדון גדול".

 

הזובור שעשה אלי טביב, שלא ממש נלחם כדי לשמור על החלוץ המוביל שלו, לבן שמעון  ועוד ביומו הראשון והחגיגי בתפקיד – הוא כלום ושום דבר לעומת הסטירה המצלצלת שספגו אוהדי בית"ר. שמח להגיע למועדון גדול? רגע, איפה בדיוק שיחק רוקביציה בעונה החולפת. במכבי פתח תקווה? ברעננה?

 

 

ואולי בכלל האוקראיני התכוון באומרו מועדון גדול לכך שתחת טביב אי אפשר להתקדם ולשאוף לתארים? הרי בינינו אף שחקן לא יעזוב מרצונו החופשי את מכבי תל אביב או הפועל באר שבע, מועדונים עם שאיפה לתארים והתקדמות מעונה לעונה, כדי לשחק בבית"ר.

 

טביב. רכש מועדון גדול והפך אותו לקטן (עדי אבישי)

 

עושה רושם שרוקביציה הוא רק הסנונית. עומר אצילי כבר הצהיר שהוא לא רוצה להמשיך, חסוס רואדה נשאר בספרד, ותחת טביב הפכה בית"ר אט אט לסוג של מקפצה, תחנת ביניים, קוויקי, לשורה של שחקנים אלמונים, כאלה שוויתרו עליהם או אחרים שנתקעו.

 

טביב רכש מועדון ענק עם היסטוריה ותארים, והפך אותו, לפחות מנטאלית, למועדון קטן, שקונה שחקנים בזול, משביח אותם ומוכר אותם למי שמוכן לשלם הכי הרבה כסף. סוג של הפועל פתח תקווה של פעם.

 

רגע לפני שתומכי טביב יגידו שככה מנהלים עסק, אז כדאי שידעו שקבוצת כדורגל זה חנות לבגדי  גלישה במיאמי. טביב מחויב לאוהדים שלו לפני שהוא חושב רק כיס – קבוצת  כדורגל היא קהילה ולא עסק פרטי.

 

אם טביב בונה על זה שהקהל (הטוב) של בית"ר טיפש ויסתפק במקום השלישי במקרה הטוב, אז שלא יבנה על כך לאורך זמן.  בן שמעון אמר שביקש מהבעלים מענק אליפות וקיבל. ברור שקיבל, מה אכפת לטביב לתת: לרב"ש יש יותר סיכוי לשרוד שנתיים שלמות בתפקיד מאשר לזכות בתואר. כלשהו.

 

 

עוד באותו נושא: ניקיטה רוקביציה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי