Sport1 Banner

בבית"ר גיששו לגבי וונדרסון וז'אורז'יניו מסכנין

וונדרסון
וונדרסון | צילום: ערן לוף

נבחנה אפשרות לצרף את הברזילאים, מאטוביץ' ישוחרר אם לא יקבל אזרחות

(גודל טקסט)

האם אלי טביב איתר את שני השחקנים הראשוניים אותם הוא יצרף בעונה הבאה לבית"ר ירושלים? לספורט1 נודע כי לאחר הפסדה של בית"ר ירושלים 2:0 בדוחה בסוף השבוע האחרון, גיששו גורמים במועדון לגבי מעמדם של שני הברזילאים של בני סכנין, הקשר הקדמי ז'אורז'יניו והמגן השמאלי וונדרסון.

הבעלים מנסה מזה זמן רב לצרף קשר עושה משחק, שינווט את התקפת בית"ר ירושלים ויסייע לשחקנים הקיימים בסגל. לעומת זאת, בעמדת המגן השמאלי עלולה להתפתח בעיה עם דושאן מאטוביץ', שכן בשנה הוא נמצא כבר השישית שלו בישראל ובמידה ולא יקבל אזרחות הוא יעלה בדרגת המס –  מה שיביא לשחרורו. 
 

גורמים המקורבים לשחקני סכנין סיפרו: "היו גישושים, אבל לא מעבר לזה. שני השחקנים חתומים על חוזה לעונה הבאה בסכנין וטביב יידרש לשלם פיצוי כספי לאבו יונס כדי לצרף אותם לבית"ר, כך שזה על פניו נראה מורכב". 
 

ז'אורז'יניו מאושר. בעונה הבאה יחגוג בבירה? (ערן לוף)

בעניין נוסף, בסביבת אלי טביב ישנו זעם גדול על ההתאחדות לכדורגל לאור הקנס הגדול שספגה אתמול הקבוצה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, 35 אלף שקלים על אירועי המשחק נגד מכבי חיפה. 

בית"ר ירושלים שילמה לאורך העונה כ-200 אלף שקלים בעקבות קנסות בית הדין, יש להזכיר כי הקבוצה עוד תארח את מכבי ת"א, בני סכנין והפועל ב"ש שמוגדרים כמשחקים המועדים לפרענות והדבר אינו גורם שקט לבעלי הקבוצה. 

טביב. מקורבי הקבוצה גיששו עם הזרים של סכנין (ערן לוף)


מקורבים לבעלים סיפרו: "חבל שדווקא כשאלי מקבל תיאבון ורוצה להשקיע, ישנם אוהדים שבוחרים ללכת בדרך הזו. בכל מקרה ברור לכולם שייש פה איפה ואיפה, הרי מכבי תל אביב קיבלה עונש שהוא פחות משליש בגלל זריקת אבוקות וזו פעולה חמורה פי כמה".

עוד באותו נושא: וונדרסון, ז'אורז'יניו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי