Sport1 Banner

בב"ש מוכנים לירוקים בחוץ: "נשבור את המחסום"

ישברו עוד מחסום?
ישברו עוד מחסום? |

האלופה תחפש (20:45) ציון דרך נגד מכבי חיפה. מליקסון צפוי לשוב ל-11

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע השלימה אמש (ראשון) את ההכנות לקראת המפגש המסקרן ב-20:45 עם מכבי חיפה בסמי עופר בו עדיין לא ניצחה את היריבה.

 

ברק בכר שלא מפסיק לשבור שיאים מאז הגיע בקיץ שעבר לבאר שבע יקווה להוריד גם את הקוף הזה מהגב ולחזור עם שלוש נקודות יקרות מאחד ממגרשי החוץ הקשים בליגה. "הגיע הזמן שנשבור גם את המחסום הזה. היינו קרובים ואין סיבה שלא נעשה את זה", אמרו במועדון.

 

 

בבאר שבע יערכו רוטציה כאשר לוסיו, מיחאי קורהוט ואובידיו הובאן צפויים לקבל מנוחה ובמקומם ישחקו בן שהר, בן תורג'מן ומאור מליקסון כאשר דווקא בגזרת הקשר היצירתי עדיין ישנה התלבטות בינו לבין מהראן ראדי בחוליית הקישור. גם לואי טאהה יירד לספסל ואת מקומו אמור למלא וובה בראון.

 


בכר, רוצה עוד ציון דרך (אודי ציטיאט)

 

בבאר שבע מבינים כי למרות שזו מכבי חיפה שתשחק במגרשה הביתי הירוקים ינסו לסגור את המשחק ולצאת להתקפות מתפרצות שיעברו בעיקר דרך ניקיטה רוקביציה עליו נתנו דגש בבאר שבע: "ראינו מה עשה בעונה שעברה למכבי עם בית"ר. צריכים להיות קרובים אליו וכל הזמן עירניים", הוסיפו במועדון.

 

בצוות המקצועי בבירת הנגב הסבירו לשחקנים שבמשחקים מסוג הזה ישנה חשיבות גדולה לעמידה הטקטית דווקא כאשר הכדור אצלם.

 

כ-1,500 כרטיסים נמכרו לעת עתה לאוהדים האדומים, אך ההערכות מדברות על 2,500 אוהדים שילוו את הקבוצה מבירת הנגב.

 


רוקביציה חוגג מול ב"ש, והערב? (ערן לוף)

 

ההרכב המשוער: דודו גורש, בן ביטון, מיגל ויטור, שיר צדק, בן תורג'מן, ג'ון אוגו, וובה בראון, מאור מליקסון (מהראן ראדי), מאור בוזגלו, טוני וואקמה, בן שהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי