Sport1 Banner

בב"ש בטוחים: "סוזה יהיה החלוץ הטוב בליגה"

יהיה החלוץ הטוב ביותר בליגה?
יהיה החלוץ הטוב ביותר בליגה? |

האדומים מתכוננים להגרלת המוקדמות של ליגת האלופות. מי עוד יגיע לנגב?

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תגלה כבר ביום שני את מי תפגוש בשלב השני של מוקדמות ליגת האלופות, אבל נכון לרגע זה היא טרם התחזקה בחלון העברות הנוכחי. כרגע האדומים צירפו את גיא חיימוב ויובל שבתאי בלבד, שלא הגיעו על תקן שחקני הרכב. 

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, החלוץ הברזילאי של מאריטימו הפורטוגלית דייגו סוזה, עשוי להיות חיזוק משמעותי לקבוצה של אלונה ברקת. על פי אנשי מקצוע סוזה מוגדר כחלוץ הכי טוב בליגה בפער ניכר. המועדון הפורטוגלי ידוע בתור אחד שמשביח שחקנים ומוכר למרבה במחיר. עלות השחקן מוערכת אמנם בכמיליון יורו, אבל קבוצה שרוצה להגיע לשלב בתים אירופי יודעת כי זו עשויה להיות השקעה קטנה ביחס לרווח שניתן לגרוף משלב בתים אירופאי. 

מעבר לכך, בבאר שבע ממשיכים במגעים עם הבלם המונטנגרי מרקו סימיץ', ומסתמן שהוא מתקרב לקבוצה. הבלם דורש שכר גבוה המוערך בכ-350 אלף יורו לעונה, ונראה שאם ברק בכר יחליט שזהו השחקן שישדרג את המועדון ברקת תוכל לצרפו. 

היום חזרו לאימונים שחקני הנבחרות, מלבד אוביידו הובאן שנמצא עם רומניה ביורו בצרפת, ובקבוצה עושים מאמצים לחזור בהדרגה לכושר על מנת למנוע פציעות מטרידות. מנכל המועדון אסי רחמים טס לחו"ל ויהיה נציגה של באר שבע בהגרלת המוקדמות של ליגת האלופות.


יחזק את ההגנה? סימיץ' (AFP)

עוד באותו נושא: דייגו סוזה, מרקו סימיץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי