Sport1 Banner

ארבלדזה מרוצה, במכבי ת"א מצננים: "יקח זמן להתחבר"

איגייבור
איגייבור |

הצהובים מתכוננים לעומס. איגיבור זכה למחמאות: "חשוב לשחק יחד כקבוצה"

(גודל טקסט)

מכבי ת"א העפילה אתמול לרבע גמר גביע הטוטו לאחר ניצחון 0:3 קליל על הפועל רעננה. ביום שני ייערך הדרבי נגד הפועל ת"א ולאחריו המפגש הראשון בפלייאוף הליגה האירופית נגד היידוק ספליט. המאמן הגאורגי שוטה ארבלדזה נסחף בתום המשחק כשהכריז: "זו מכבי שאני רוצה לראות".

 

יחד עם זאת, אפשר לצנן את ההתלהבות. הפועל רעננה איבדה עניין במפעל ולא ממש היוותה יריב. "לא ברור מה עשה את שוטה כל כך מרוצה. הקבוצה לא מוצאת שיטה והרכב, ייקח עוד זמן כדי שהדברים ישתנו", אמרו המועדון.

 

 

למחמאות זוכה לאחרונה הקשר הניגרי, נוסא איגייבור שמוצא את הרשת לא מעט לצד החמצות מסמרות שיער. איגיבור הסביר: "העונה התגברתי על הכאבים שהיו לי בברך בשנה שעברה. החשוב ביותר הוא להמשיך לשחק יחד כקבוצה והתוצאות יגיעו".

 


ארבלדזה, יש לו סיבות להיות מרוצה? (דני מרון)

 

חדר ההלבשה של מכבי תל אביב ממשיך להיות מאוחד ומחובר. המאמן אינו משתמש לאחרונה עם יוסי בניון וגם אייל גולסה לא מצליח לתקוע יתד בהרכב ולהשפיע על המשחק.

 

הבלם טל בן חיים שנפצע באימון בגבו נעדר מהסגל ולא ייכלל בו גם מול הפועל תל אביב. בסגל לא נכללו גם שלומי אזולאי ועדן בן בסט שנמצאים בדרך החוצה. סוכנו של בן בסט הגיע ארצה והוא אמור להיפגש עם ג'ורדי קרויף כדי לקבל הבהרות.

עוד באותו נושא: נוסא איגייבור, שוטה ארבלדזה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי