Sport1 Banner

ארבלדזה לא מרוצה מהסגל, אנגלידיס יחזור?

הבעלים דורש שינוי משמעותי
הבעלים דורש שינוי משמעותי | צילום: דני מרון

גולדהאר מנסה להשיב את הקפריסאי למכבי ת"א. אלי דסה כשיר לקראת גוריצה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תמריא מחר לסלובניה למשחק הגומלין מול גוריצה לאחר 0:3 במפגש הראשון בנתניה, אך מאחורי הקלעים ממשיך המועדון במאמציו להתחזק.

 

בקבוצה כבר חדלו מלעסוק בערן זהבי ועלילותיו בסין, והבעלים מיץ' גולדהאר מסרב להתייחס לנושא ופועל במרץ כדי לצרף מנכ"ל חדש במקומו של מרטין ביין שעזב לסנדרלנד.

 

 

גולדהאר מאוד מעוניין להחזיר לתפקיד את ג'ק אנגלידיס וממתין לתשובה של ידידו, שנענה בשלב זה לייעץ ולעזור באופן כללי. אנגלידיס הוא המועמד המוביל אמנם, אך לגולדהאר הוצעו שמות נוספים של אנשי מקצוע שמילאו את התפקיד במועדונים מוכרים באירופה.

 

אנגלידיס וגולדהאר. הקפריסאי ישוב לקריית שלום? (עדי אבישי)

 

בפן המקצועי, ההמתנה היא להחלטות המקצועיות של המאמן שוטה ארבלדזה שכבר מנהל ביחד עם ג'ורדי קרויף מהלך להנחתה קרובה של שני שחקנים זרים אותם הציע המאמן הגאורגי כבר לפני שבועיים.

 

למכבי ת"א יש מקום פנוי לשני שחקנים זרים, כשבתוך ההתקדמות בהכנות לעונה הקרובה יוחלט אם להביא זר או שניים על חשבונם של אורלנדו סה ונוסא איגיבור – שהבהירו לצוות המקצועי כי אין להם מועדון חלופי ושום כוונה לעזוב את קריית שלום.

 

גורם המקורב למכבי תל אביב סיפר היום: "יהיו שינויים במכבי תל אביב וברור שהפעם לג'ורדי קרויף הנמצא בשבועות האחרונים שלו במועדון יש הוראה מהבעלים לבצע שינוי כדי להביא את תואר האליפות. גם המאמן לא מתלהב ממצבה הנוכחי של הקבוצה".

 

ארבלדזה. דורש לבצע שינויים בסגל (דני מרון)

 

המאמן הגאורגי הבהיר בשיחות עם אנשי הצוות כי הוא בונה העונה על הצעירים דור פרץ ואליאל פרץ, שבעיניו נחשבים לכישרונות גדולים. המתנה נוספת היא להתפתחויות סביב אלירן עטר שאמור להגיע בתוך מספר ימים למכבי תל אביב ולעזיבתם של שלומי אזולאי ועדן בן בסט. במועדון מצפים כי גם אייל גולסה יצטרף רשמית בזמן הקרוב, למרות ניסיונות לצרפו מצד מכבי חיפה.

 

לקראת המשחק בחמישי בסלובניה, צמד המגנים הימניים אלי דסה ויובל שפונגין, שהחמיצו את המפגש הראשון, יהיו כשירים ונראה כי דסה ישוב להרכב. גם יוסי בניון צפוי לשחק לראשונה במדי מכבי ת"א במסגרת משחק רשמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי