Sport1 Banner

ארבייטמן: "היינו רעבים, הסגל פה איכותי מאוד"

ארבייטמן. בעזרת הקהל נהיה בחלק העליון
ארבייטמן. בעזרת הקהל נהיה בחלק העליון | צילום: ערן לוף

חלוץ הפועל חיפה שכבש ב-0:4 על בית"ר: "יש תחרות בריאה על ההרכב"

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה התעוררו מאושרים אחרי ה-0:4 על בית"ר ירושלים בשבת בסמי עופר, אבל גם לא מופתעים. "היינו כל כך רעבים וזאת בדיוק היכולת שהפועל חיפה צריכה לייצר", אמר שלומי ארבייטמן שנכנס כמחליף בעשר הדקות האחרונות וכבש את השער הרביעי, "רק מלהסתכל על ספסל שכזה אפשר להבין על התחרות הבריאה בקבוצה, יש לנו שחקנים איכותיים, סגל טוב יותר מזה שהיה לנו בעונה שעברה ועל זה צריך לתת את הקרדיט לאלי (כהן, המאמן) ויואב (כץ, הבעלים)."

 

ארבייטמן הוסיף: "כל מי שעלה לשחק בשני המשחקים האחרונים נתן את כל כולו מהשנייה הראשונה ועד האחרונה. הקהל שלנו נתן את הטון והיה כיף לשמוע. עם קהל כזה נוכל להתברג בחלק העליון".

 

 

המנהל הספורטיבי של מיורקה מהליגה הספרדית השנייה שהגיע כדי לצפות בדוד קלטינס ועידן ורד מבית"ר ומקסים פלקושצ'נקו מהפועל חיפה התלהב דווקא מהברזילאי אדילסון בהייה. בכל מקרה האדומים הבהירו שוב שאין כל כוונה לשחרר את פלקושצ'נקו. בהייה והשוער פיט פלטהאוזן קיבלו מחמאות רבות מחבריהם.

 

"ראינו כבר בתחילת האימונים שהשוער ההולנדי הוא אחד הטובים שיהיו בליגה ומול בית"ר כולם כבר הבינו", אמר שחקן בקבוצה, "אדילסון שחקן רעב שכיף להתאמן איתו ולשאוב השראה מבחור צעיר ומוכשר."

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי