Sport1 Banner

אצילי חייב לקבל את ההצעה של טביב

אצילי. בביתר יוכל להתקדם העונה יותר מאשר בכל קבוצה אחרת
אצילי. בביתר יוכל להתקדם העונה יותר מאשר בכל קבוצה אחרת | צילום: דני מרון

עונה נוספת בבירה תזניק את הקשר מקצועית והוא אף יוכל לעזוב עם תואר

(גודל טקסט)

ההצעה שהגיש אלי טביב לעומר אצילי מלמדת שהבעלים של בית"ר יודע להפסיד בכבוד: אחרי שיצא ברווז צולע בבוררות החליט הבעלים לשבור תכנית חיסכון והגיש לקשר הצעה לא טביבית  באופיה – 1.6 מיליון יורו ברוטו לשלוש שנים. היא גם נותנת רמז עבה לתכניותיו של טביב העונה –  תשעה שחקני רכש לצד הישארותו של הכוכב מהווים סגל עמו יכול רן בן שמעון ללכת עד הסוף.

 

עכשיו עבר הכדור למגרש של עומר אצילי, שכבר לא יכול להסתתר מאחורי כל מיני טענות ותירוצים של חוסר הערכה. כסף הוא ביטוי להערכה, וההצעה של טביב תקפיץ את הקשר לפסגת המשתכרים ותקבע את מעמדו המוצדק ככוכב הקבוצה. עכשיו הוא רק צריך לבקש את העט ולחתום.

 

 

בית"ר העונה היא הקבוצה של אצילי יותר מכל אחד אחר. מאז ברק יצחקי לא היה שחקן עם יכולות כמו שלו ובלעדיו הקבוצה נראית הרבה פחות טובה. ביציעים הוא בכלל מלך. יהיה חבל מאוד אם אצילי יוותר על כל זה בשביל להרוויח קצת יותר במכבי תל אביב לדוגמה. להוביל מועדון כמו בית"ר ירושלים זאת זכות גדולה וממאמן כמו בן שמעון הוא יוכל רק ללמוד ולהשתפר. ביחד הם יוכלו להצעיד את הצהובים שחורים להיאבק על תארים.

 

בן שמעון. אצילי יוכל ללמוד ולהשתפר (דני מרון)

 

נכון שבסביבתו של אצילי מדברים על קבוצה מהליגה הספרדית, אבל עם כל הכבוד ברור שלא מדובר בברצלונה או בריאל מדריד אלא בקבוצה קטנה שתהיה מועמדת לירידה ומן הסתם תשחק הגנתי ותקשה על הפנומן להתקדם מקצועית. עונה נוספת בבית"ר רק תשביח אותו ובקיץ הבא הוא יוכל לעזוב עם תואר – אליפות או גביע, וזה דבר שהאוהדים תמיד יזכרו לו.

 

אם אצילי יבחר לעזוב רק בגלל שקבוצה אחרת משלמת קצת יותר הוא ייזכר בהיסטוריה הבית"רית כשחקן מצוין, אבל רק עוד שחקן. אם יחליט לבסוף שלא לחתום על החוזה החדש זאת תהיה יריקה בפרצוף של האוהדים שבכל תקופת הבוררות לקחו את הצד שלו במאבק, למרות שלא עלה לשחק מול מכבי תל אביב במשחק ההוא, והעניקו לו אהבה אין סופית.

 

עוד באותו נושא: ברק יצחקי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי