Sport1 Banner

אם לא ננצח את כפר סבא, לא מגיע לנו להשאר

דורה. משחקים גורליים
דורה. משחקים גורליים | צילום: ערן לוף

מאמן קריית שמונה שלומי דורה, הוסיף: "יכולנו לנצח את הפועל ת"א"

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בקרית שמונה בעקבות תוצאת התיקו 1:1 נגד הפועל תל אביב, תוצאה שהשאירה את הקבוצה מעל הקו האדום בשל הפרש שערים.


בקבוצה מרגישים כי עם קצת יותר ריכוז בהגנה במחצית הראשונה אפשר היה לקחת גם שלוש נקודות אבל מצד שני הם היו מרוצים לאחר שהצליחו לקחת נקודה חשובה להמשך מאבקי התחתית.
 

"ב"ש צריכה לשחרר לחץ משחקנים שלא עומדים בזה"

 

בקרית שמונה היתה שביעות רצון מהשער שכבש החלוץ אוסטין אמוטו ומקווים כי יביא את יכולת הכיבושים שלו להמשך המאבקים החשובים בתחתית. בקבוצה גם חילקו מחמאות לשחקנים שנלחמו על המגרש והפנימו את המצב הקשה בו שרויה הקבוצה.


"אני לוקח מהמשחק את זה שלקחנו נקודה וחזרנו מפיגור, דבר שלא קרה לנו הרבה השנה, זהו הפלייאוף התחתון. כל איבוד נקודות הוא קריטי. יכולנו לנצח וחבל לי על החוסר הריכוז בשער שספגנו", אמר המאמן שלומי דורה בסיום המשחק.


"אחרי החג יש לנו משחק ראש בראש נגד הפועל כפר סבא ואם ננצח אז מגיע לנו להשאר. אם לא ננצח, כנראה שלא מגיע לנו להישאר בליגה", סיכם המאמן.


הקשר רועי שוקרני התייחס בסיום המשחק למצב הקבוצה ולמחזורי ההכרעה:"אנחנו לוקחים מהמשחק הזה את הנקודה ואת הלחימה שלנו. יש לנו עכשיו שלושה גמרים ונצטרך להתעלות,אני מאמין שבסוף נשלים את המשימה שלנו", אמר הקשר והוסיף:"נקלענו לסיטואציה לא נעימה. האחריות היא שלנו השחקנים להציל את המועדון הזה. המצב לא נעים אבל אני בטוח שנישאר".


עוד אמר: "אני לא חושב שיש לנו בעיה מנטאלית. יש לנו שחקנים מספיק טובים ומספיק מוכשרים, וכל אחד יביא את הלב הגדול שהבאנו היום. מבחינתי הפגרה לא באה בזמן", סיכם הקשר.
 

במועדון מגדירים את שלושת המשחקים שנותרו עד לסיום העונה(הפועל כפ"ס בחוץ, הפועל חיפה בבית ועכו בחוץ) כמשחקים על 6 נקודות כל אחד, שיכריעו את המאבק נגד הירידה.

עוד באותו נושא: שלומי דורה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי