Sport1 Banner

אלי גוטמן: "השחקנים קיוו שהמשחק ייגמר במחצית"

גוטמן. השחקנים רצו לשמוע את השריקה לסיום
גוטמן. השחקנים רצו לשמוע את השריקה לסיום | צילום: עדי אבישי

בהפועל ת"א מאוכזבים מה-3:3 מול ק"ש: "נבוא כאנדרדוג מובהק לדרבי"

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב לקחו ברגשות מעורבים את המשחק מול קרית שמונה שהסתיים ב-3:3. "זה היה משחק שהיינו יכולים להפסיד אותו בקלות. עצרנו מעט את כדור השלג ואנחנו מאמינים כי דווקא בדרבי נגד מכבי תל אביב נחזור לנצח", אמר שחקן בקבוצה.

 

בצוות המקצועי מודעים לעובדה כי חוליית ההגנה הציגה משחק רע במיוחד ואצבעות מאשימות הופנו לרביעייה שפתחה במשחק: שמואל שיימן, אוראל דגני, מרקו סימיץ' ועופר ורטה. "התוצאות לא משביעות רצון. נכון שזאת קבוצה חדשה, שנבנתה רק לפני שלושה חודשים, אבל השחקנים רצו לשמוע את שריקת הסיום כבר במחצית. עכשיו נתחיל בהכנות לדרבי, אליו נגיע כאנדרדוג מובהק".

 

 

אכזבה קיימת מתחילת העונה מהקפטן נימניה ניקוליץ' וניקולס גורובסוב. למרות שהארגנטינאי הציג משחק טוב בהתקפה ובישל את השער הראשון, הוא מתקשה לתרום למשחק ההגנה ועשוי לפנות את מקומו בשבוע הבא לאביחי ידין.

 

גורובסוב. יאבד את מקומו? (עדי אבישי)

 

גורמים בסביבת הפועל תל אביב טענו כי במחצית השנייה הייתה טעות מקצועית של המאמן אלי גוטמן אשר ויתר על התקפה ועבר לשחק עם שלושה בלמים, מערך שלא תורגל באימון והתקשה להפגין תיאום.

 

עם זאת, שחקנים יצאו להגנתו של המאמן ואמרו: "עשינו הכנה מצוינת למשחק בעוד המאמן נתן לנו את כל הביטחון ולא יצר לחץ. אין שום סיבה שירעדו לנו ככה הרגליים, כאשר שום מהלך שתורגל לא בוצע כהלכה. עם זאת, המשימה היא עדיין להעפיל לפלייאוף העליון ואנחנו נעמוד בה".

עוד באותו נושא: ניקולס גורובסוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי