Sport1 Banner

אזולאי עזב את אשקלון: "נושא השבת מעיק עליי"

אזולאי. בגלל השבת הקפטן בחר לעזוב
אזולאי. בגלל השבת הקפטן בחר לעזוב |

הקפטן נפרד: "משפחה חמה ואוהבת עבורי". דגו צפוי להתמנות למחליפו

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון נפרדה היום מקפטן הקבוצה, יאיר אזולאי שהיה שותף לשתי העליות מליגה א', ללאומית ולליגת העל, לאחר שהוא בחר לעזוב את הקבוצה לפני פתיחת העונה בליגה הבכירה.

 

הסיבות לעזיבתו של אזולאי הן לא על בסיס מקצועי, אלא לאחר שהשחקן שטח בפני הנהלת הקבוצה את הדברים, החליטו בהפועל אשקלון שלא יעמדו בדרכו של השחקן ואיחלו לו בהצלחה בהמשך הדרך.

 

 

יו"ר הפועל אשקלון, איתן קסנטיני מסר: "יאיר אזולאי הפך בשנתיים האחרונות ללב הפועם של מועדון הכדורגל של הפועל אשקלון ובמהירות רבה יחסית הפך לשחקן האהוב ביותר בקרב האוהדים, המוערך ביותר בקרב השחקנים ולא סתם מונה לקפטן הקבוצה.  מנהיגותו, מקצועיותו והתנהלותו ככדורגלן היא נר לרגלינו ובפני כל שחקן צעיר ששואף לעשות קריירת משחק מקצוענית, כמו זו שחווה אזולאי. אנחנו אוהבים את השחקן ומאחלים לו הצלחה מכל הלב, בכל דרך שיילך".

 

אזולאי. לא נותרו לו הרבה ברירות (הפועל אשקלון)

 

אזולאי אמר לאחר הפרידה: "הפועל אשקלון היתה עבורי בית חם, וזו לא קלישאה, המועדון, הצוות הניהולי, השחקנים, כולם הפכו עבורי למשפחה חמה ואוהבת. במשך השנתיים האחרונות, מאז הגעתי להפועל אשקלון, חוויתי חוויות עצומות, שנתיים חלומיות. כעת, כשהבנתי שנושא השבת מעיק עלי, הבנתי שאני לא יכול ליהנות במקסימום מעיסוקי.

 

"נותרה לי ברירה אחת וכעת אני מרגיש צורך להיפרד להודות למאמן הפועל אשקלון יובל נעים שהביא אותי לקבוצה, האמין בי למרות גילי המתקדם והעניק לי יחס חם, אוהד ובעיקר מקצועי. כמו כן אני רוצה להודות לצוות המקצועי, להנהלת הפועל אשקלון, לחברי השחקנים וכמובן לאוהדי הקבוצה, שמבחינתי זכיתי לשחק לצד האוהדים מהטובים בארץ. כולי תקווה שהפועל אשקלון תצליח העונה להשיג את מטרותיה ואני בטוח שיום אחד דרכנו יצלבו", הוסיף הקפטן לשעבר.

 

פרידתו של אזולאי מאשקלון הותירה בקהל האוהדים צפייה רבה לזהות הקפטן החדש שלפי הציפיות מי שאמור להתמנות הוא ברוך דגו שרושם עונה רביעית באשקלון וצפוי לסחוב על גבו את המועדון בליגת העל.

 

דגו. ינסה לשרוד עם הקבוצה בליגת העל (ירון אלפי)

עוד באותו נושא: יאיר אזולאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי